Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Ο διαγωνισμός είναι ανοικτός σε όλες τις επιχειρήσεις, είτε είναι μέλη του ΕΙΕΠ είτε όχι. Η υποβολή υποψηφιότητας πραγματοποιείται στο www.csawards.gr μέσω ασφαλούς ηλεκτρονικής πλατφόρμας με τη συμπλήρωση ενιαίας μορφής ερωτηματολόγιου για 12 ξεχωριστές κατηγορίες.
Οι 12 κατηγορίες Βράβευσης είναι οι εξής:
- Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη – Best Customer Service Training
- H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη– Best Use of Innovation in Customer Experience
- Ακούγοντας τη φωνή του πελάτη – Voice of the Customer
- Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – Best omni-channel customer service
- Ειδικό Βραβείο: Customer Experience Game-changer of the year (Επαγγελματίας/ Ομάδα)
- Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Team of the year
- Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organisation of the year
- Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Customer Call Center of the year
- Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Πελάτη (Best use of Technology in Customer Experience)
- Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο (Best Outsourcing Partnership)
- Καλύτερη Εξυπηρέτηση σε Διαδικτυακό Κατάστημα (Best Online Customer Service (e-shop))
- Καλύτερη Διαχείριση Κρίσης – Best Crisis Management Approach
Οι δηλώσεις συμμετοχής γίνονται μόνο ηλεκτρονικά μέσα από την πλατφόρμα www.csawards.gr, και έως τις 8 Δεκεμβρίου 2021.
Οι Νικητές θα ανακοινωθούν στην Τελετή Απονομής των Βραβείων την Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 15:00.
Διαβάστε αναλυτικά τους όρους συμμετοχής και δηλώστε υποψηφιότητα μέχρι την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021 στο www.csawards.gr