Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Οι επιχειρηματικές αυτές επενδύσεις αναμένεται να αποφέρουν σημαντικά κέρδη στην εταιρεία αλλά και μια σημαντική εξάπλωση του κλάδου ελληνικών φυτικών καλλυντικών στις χώρες αυτές.
Συγκεκριμένα, η Κορέα κατατάσσεται ως η 10η χώρα κατανάλωσης καλλυντικών στον παγκόσμιο χάρτη
ενώ οι Κορεάτισες βρίσκονται στην 1η θέση κατανάλωσης προϊόντων περιποίησης προσώπου με έντονη τάση προς τις δυτικές εταιρίεςΣτην Κορέα η APIVITA βρίσκεται στην αλυσίδα καταστημάτων Ontree, της οποίας το πρώτο κατάστημα άνοιξε στις 21 Αυγούστου. Η αλυσίδα Ontree αποτελεί τη μόνη αλυσίδα καταστημάτων που διαθέτει φυσικά και βιολογικά προϊόντα και έχει συνολικά 11 niche μάρκες του εξωτερικού, ανάμεσά τους η APIVITA. Tα εγκαίνια του καταστήματος έγιναν με μεγάλη επιτυχία, με την παρουσία 200 δημοσιογράφων της Κορέας γεγονός που αποδεικνύει την καινοτομία του concept και το ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη αγορά. Μέχρι το τέλος της χρόνιας η APIVITA θα βρίσκεται σε 20 καταστήματα ενώ για το 2008 αναμένονται άλλα 80.
Η Ρωσία με πληθυσμό 145 εκατομμύρια αποτελεί μία από τις πιο ζωηρές και γρήγορα αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης. Η διεύθυνση της εταιρίας θεωρεί ότι η είσοδος αυτή αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για την APIVITA αφού πρόκειται για μια αγορά που είναι συνηθισμένη στις δυτικές μάρκες, αλλά ανοίγει τώρα στην αγορά των φυτικών καλλυντικών. Στη Ρωσία η APIVITA έχει εξασφαλίσει τη συνεργασία με την εταιρία Parfum Palace η οποία αντιπροσωπεύει premium εταιρίες του εξωτερικού. Η APIVITA από το Σεπτέμβριο θα έχει παρουσία σε μεγάλα φαρμακεία και πολυτελή πολυκαταστήματα σε όλη τη χώρα με τις σειρές PROPOLINE, AROMATHERAPY και express.
Η APIVITA εξάγει σε 18 ακόμα διεθνείς αγορές μεταξύ των οποίων είναι η Ισπανία, το Χονγκ Κονγκ, η Ταϊβάν, Ιαπωνία, οι ΗΠΑ, η Αγγλία, η Αυστραλία, η Κύπρος.
Η εκτίμηση της εταιρείας για το 2007 είναι ότι η διεθνής δραστηριότητα της εταιρίας θα συνεχίσει να αυξάνει με διψήφιο ρυθμό αντιπροσωπεύοντας την έμφαση και επένδυση της APIVITA στις διεθνής αγορές και συμβαδίζοντας με την εξίσου σημαντική ανάπτυξη στην Ελλάδα.