Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Αν πριν λίγα χρόνια ρωτούσε κάποιος πώς φανταζόμαστε το μέλλον της Εξυπηρέτησης Πελατών και των Contact Center εν γένει, σίγουρα θα διατυπωνόταν η εικασία ότι σιγά-σιγά η πιο παραδοσιακή μορφή απομακρυσμένης εξυπηρέτησης, το τηλέφωνο δηλαδή, θα έφθινε. Κι όμως, δεν έγινε έτσι. Οι λόγοι που το Call Center δεν έδωσε τη θέση του -και πιθανώς να μην τη δώσει- σε ρομποτικά συστήματα, είναι πολλοί.
Γιατί το Call Center παραμένει κεντρικής σημασίας σε μια επιχείρηση
(Προ)βλέποντας το μέλλον των Call Centers
Μερικοί από τους μετασχηματισμούς έχουν αρχίσει ήδη να συντελούνται, ενώ άλλοι βρίσκονται στο κατώφλι της αλλαγής.
Τα 7 trends που θα κυριαρχήσουν στα Τηλεφωνικά Κέντρα
Επιλέγοντας (και διατηρώντας) τους call agents του αύριο
Οι Call agents του αύριο θα έχουν να χειριστούν όλες τις νέες τάσεις που αναφέραμε πιο πάνω. Η εποχή που ένας agent αρκούσε να έχει «ευγλωττία και επικοινωνιακές δεξιότητες» περνάει ανεπιστρεπτί. Και αφού ο αυτοματισμός, τους απαλλάσσει από τα εύκολα, χαμηλών απαιτήσεων tasks, πρέπει να έχουν την ευελιξία να ανταποκρίνονται στις πιο σύνθετες ανάγκες ενός Contact Center.
Ποια είναι λοιπόν η μεταστροφή των skills των call agents, από το χθες στο αύριο;
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι τα Call Centers στο μέλλον θα λειτουργούν περισσότερο ως Relationship Hubs. Θα είναι δηλαδή ένα Τμήμα που θα σηκώνει στις πλάτες του την πλήρη σχέση ανάμεσα στην επιχείρηση και το κοινό της. Η μεγάλη πρόκληση στο εξής είναι η εύρεση των κατάλληλων ταλέντων, υπό τους νέους αυτούς όρους, η αρμονική ενσωμάτωσή τους, η εκπαίδευσή τους, και φυσικά η διατήρησή τους σε βάθος χρόνου. H ManpowerGroup βάσει της μεγάλης εμπειρίας που διαθέτει στην στελέχωση τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, μπορεί να σας βοηθήσει να στελεχώσετε επιτυχημένα την δική σας επιχείρηση με τα call center ταλέντα που αναζητάτε. Δείτε εδώ την καμπάνια στελέχωσης Ελληνόφωνου Call Center και Ξενόγλωσσου Call Center. Επίσης, οι καμπάνιες προσέλκυσης ταλέντων μπορούν να φέρουν άριστα αποτελέσματα. Το Marketing της ManpowerGroup έχει δημιουργήσει αντίστοιχες, πολύ επιτυχημένες, digital campaigns. Δείτε κάποιες εδώ και εδώ.
Η διαχείριση του Ανθρώπινου Δυναμικού σας δεν σταματά όμως στην πρόσληψη. Χρειάζεται να επιδείξετε αντίστοιχη προσοχή σε όλο το φάσμα της συνεργασίας σας με τον εργαζόμενο, μέχρι και τη λήξη της. Φαίνεται δύσκολο και χρονοβόρο; Η 360ᵒ προσέγγιση της ManpowerGroup επιχειρεί να το κάνει λίγο πιο εύκολο για εσάς. Πώς; Αναλαμβάνοντας πλήρεις Υπηρεσίες Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, διευκολύνοντάς σας με διαδικαστικά, νομικά, οικονομικά και τεχνικά θέματα από τη στιγμή της πρόσληψής του έως και την τελευταία μέρα συνεργασίας μαζί του. Το Call Center σας θα είναι έτσι πολύ πιο εύκολα διαχειρίσιμο, αφήνοντάς σας χρόνο και πόρους για να τους επενδύσετε εκεί που θέλετε. Είναι δική σας η τελική απόφαση. Ή όπως θα λέγαμε σε ένα πιο multilingual πλαίσιο: it’s your Call!