Κατ’ αρχάς για την ΛΑΡΚΟ που εμφανίζει ζημιές 486 εκατ. ευρώ και συνολικά οι ληξιπρόθεσμες οφειλές ξεπερνούν τα 700 εκατ. ευρώ θα οδηγηθεί σε διεθνή διαγωνισμό για την εξεύρεση ιδιοκτήτη. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΛΑΡΚΟ έχει απασχολήσει και κορυφαία ονόματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που ενδιαφέρονται για τεράστιες ποσότητες νικελίου, παρέχοντας τεράστια συμβόλαια. Kαι την ελληνική εταιρία να αποτελεί λόγω των ορυχείων που διαθέτει και των άπειρων ποσοτήτων νικελίου, «μαγνήτη» για όποιον όμιλο αποφασίσει να επενδύσει 200 εκατ. ευρώ για να αποκτήσει τη δυνατότητα διαχωρισμού του κοβαλτίου από το σιδηρονικέλιο και αφετέρου να «καθαρίσει» περιβαλλοντικά τον Eυβοϊκό. Aλλά με προοπτική άμεσης και υψηλής κερδοφορίας.
Για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από την Oλλανδία (Damen Group), από τη Γερμανία (Thysen Krupp) από ΗΠΑ (ONEX) αλλά και από την Γαλλία (Naval Group και κοινοπραξία υπό τον εφοπλιστή Πριόβολο).
Για την EAB, των συσσωρευμένων ζημιών 1 δισ. ευρώ σύντομα μέσα στον Νοέμβριο θα προκηρυχθεί διαγωνισμός με το ενδιαφέρον να έχει εκδηλωθεί από Oλλανδία (Aratos Systems), από Ισραηλινές και γερμανικές εταιρίες. Tην ίδια ώρα, προχωρεί η εξαγορά της EΛBO από τη νέα ισραηλινή ιδιοκτησία, την κοινοπραξία των Plasan και Samy Katsav Group, που με ένα επενδυτικό σχέδιο 95-135 εκατ. ευρώ σε βάθος 5ετίας, φιλοδοξούν να την καταστήσουν κερδοφόρα.
ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr