Eρ: Το τελευταίο διάστημα κυκλοφορεί η φήμη ότι η Fashion Box Hellas ετοιμάζεται να αναλάβει από τη μητρική τη διαχείριση και άλλων κρατών του εξωτερικού εκτός από αυτά που ήδη ελέγχει. Αληθεύει αυτό;
Aπ: Πάντα γίνονται συζητήσεις αλλά τίποτα ακόμη δεν είναι οριστικό. Πρώτη μας προτεραιότητα είναι να ενισχύουμε την παρουσία μας στα κράτη όπου βρισκόμαστε δίνοντας έμφαση στις σημαντικές προοπτικές και ευκαιρίες που κρύβει η αγορά της Ρουμανίας. Σε αυτή την αγορά θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μέσα στην προσεχή δεκαετία μέχρι και 50 καταστήματα και αυτός είναι ο στόχος μας. Σήμερα λειτουργούμε 3 Replay Shop-in-Shop εντός της αλυσίδας καταστημάτων Famous Brands της συνεργαζόμενης εταιρείας Elmec Romania και επίκειται το πρώτο μας εταιρικό κατάστημα στο υπερσύγχρονο εμπορικό κέντρο Baneasa Shopping City στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας. To εμπορικό κέντρο που καλύπτει 55.000 τ.μ. και αποτελεί μέρος του Baneasa Commercial Complex, απλώνεται σε μια έκταση μεγαλύτερη των 170.000 τ.μ. και φιλοξενεί μεταξύ άλλων επιχειρήσεις όπως το ΙΚΕΑ (26.000 τμ).Το νέο κατάστημα REPLAY, το οποίο εκτείνεται σε επιφάνεια συνολικού μεγέθους 202 τ.μ., αναμένεται να ξεκινήσει την λειτουργία του στο τέλος του 2007. Η επικέντρωσή μας βεβαίως στην Ρουμανία δεν σημαίνει ότι θα αναστείλουμε την ανάπτυξή που έχουμε δρομολογήσει στη Βουλγαρία, τη Fyrom και την Κύπρο όπου ήδη δραστηριοποιούμαστε με τρία, δύο και τέσσερα καταστήματα αντίστοιχα. Παράλληλα, έχουμε προγραμματίσει για του χρόνου και το ντεμπούτο μας στην αγορά της Αλβανίας, όπου μάλλον θα εισέλθουμε με franchising.
Ερ: Τι ποσοστό του σημερινού σας τζίρου προέρχεται από τις αγορές του εξωτερικού, κ. Κ. Τσουβελεκάκη;
Απ: Με βάση τα τελευταία στοιχεία το ποσοστό αυτό κυμαίνεται στο 10-12%. Ο στόχος μας είναι να το φθάσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται στο 50% επί των συνολικών πωλήσεών μας. Και αυτό θα γίνει μέσω της ανάπτυξής μας στη λιανική αλλά και μέσω της διεύρυνσης της προϊοντικής μας γκάμας προσελκύοντας έτσι ακόμη μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό. Βεβαίως βασικό ρόλο στην υλοποίηση του στόχου μας θα διαδραματίσει και η διαφήμιση του σήματος μας που ήδη έχουμε ξεκινήσει να πραγματοποιούμε στη Ρουμανία.
Ερ: Οσον αφορά την ελληνική αγορά ποια είναι τα πλάνα σας;
Απ: Να ακολουθήσουμε επιθετική πολιτική ανάπτυξης, όπως άλλωστε επιβεβαιώνει και το business plan που έχουμε χαράξει και το οποίο αφορά μεταξύ άλλων και την δημιουργία 12 συνολικά καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό τη προσεχή πενταετία. Αυτό σημαίνει εκτός από περισσότερα σημεία, ενίσχυση της προϊόντικής μας γκάμας αλλά και εντονότερη επικοινωνιακή πολιτική του σήματος Replay που ήδη φθάνει ως ποσοστό επί του τζίρου μας στο 5%. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να επισημάνω ότι στον κλάδο της ένδυσης ελέγχουμε πλέον το 4-5% της αγοράς και η αναγνωρισιμότητα του σήματος ανεβαίνει σταθερά. Επιπρόσθετα στο σύνολο των πωλήσεών μας το 5% περίπου προέρχεται από τη σπορ ένδυση, το 10% από τα παιδικά μας και το 75% από το σήμα Replay. Σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης εμφανίζει και η υπόδηση που ήδη αντιπροσωπεύει το 15% του τζίρου μας και τρέχει με διψήφια ποσοστά ανόδου, ενώ ξεκινάμε άμεσα και το λανσάρισμα των αξεσουάρ, απόπου αναμένουμε επιπρόσθετη αύξηση πωλήσεων.
Ερ: Από πλευράς οικονομικών μεγεθών κ. Tσουβελεκάκη, ποιες είναι οι φετινές σας εκτιμήσεις.
Απ: Θεωρώ ότι θα διατηρηθούν οι ρυθμοί του τριμήνου έτσι μας δείχνει και το εξάμηνο και θα πιάσουμε τους ετήσιους στόχους μας. Υπενθυμίζω ότι ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών στο πρώτο τρίμηνο του 2007 σημείωσε αύξηση της τάξεως του 25,2% και διαμορφώθηκε σε 8,1 εκατ.ευρώ έναντι 6,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Τα μικτά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε 2,9 εκατ.ευρώ έναντι 2,5 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2006 αυξημένα κατά 19,0%. Το περιθώριο μικτού κέρδους ανήλθε το πρώτο τρίμηνο του 2007 σε 36,0% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών έναντι 37,9% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, λόγω των αυξημένων πωλήσεων στις κατηγορίες προϊόντων με μικρότερο περιθώριο μικτού κέρδους, με χαρ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr