Σημειώνεται ότι αυτή είναι η τρίτη φορά που η Metrostar πουλά το στόλο της. Την πρώτη φορά (18 aframax) πουλήθηκαν στην Genmar, πάλι του Πέτρου Γεωργιόπουλου, ενώ τη δεύτερη φορά πούλησε το στόλο φορτηγών τύπου kamsarmax στην Quintana.
Η συμφωνία αυτή αποτελεί το πρώτο βήμα της εισόδου της Genco στα capesize. Στα προς πώληση πλοία συμπεριλαμβάνονται δύο πλοία ναυπηγημένα στα ναυπηγεία της Imabari που παραδόθηκαν φέτος, το 180,000-dwt Ferro Goa (κατασκευής 2006) και το 177,000-dwt Ferro Fos (κατασκευής 2007), συν ένα τρίτο πλοία των 180,000-dwt, επίσης ναυπηγημένο στα Imabari με ημερομηνία παράδοσης το 2008, δύο νεότευκτα των 180,000-dwt που αναμένεται να παραδοθούν μέσα στο 2007 από την κινεζική Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS) καθώς και τέσσερα capsize των 170,500 dwt από τα κορεατικά ναυπηγεία της Daehan, με παράδοση το 2009 και το 2010.
Σημειώνεται ότι η Metrostar αγόρασε τα συμβόλαια στην SWS το Δεκέμβριο του 2006 αντί 87 εκατ. δολαρίων. Η τεράστια αυτή συμφωνία έρχεται μετά την αναλόγως μεγάλου μεγέθους συμφωνία, πριν 14 μήνες, στην οποία η Quintana του κ. Μολάρη είχε αγοράσει 17 panamax και kamsarmax έναντι 753 εκατ. δολαρίων επίσης in bloc.
Ταυτόχρονα, υπάρχουν πληροφορίες ότι η Quintana προχώρησε στην αγορά πέντε capsize, εναντι συνολικού ποσού 550 εκατ. δολαρίων. Η συμφωνία περιλαμβάνει δυο πλοία κατασκευής 2006 και τρία ναυπήγησης 2007.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr