Ειδικότερα,
Ένα supramax 51.200 dwt, ναυπήγησης 2002 στην Κίνα.Το πλοίο θα επαναναυλωθεί στους πωλητές για περίοδο δεκαοκτώ μηνών με καθαρά ημερήσια έσοδα $25.650 σε βάση bareboat.
Ένα panamax 73.506 dwt, ναυπήγησης 1995 στη Νότιο Κορέα. Το πλοίο θα χρονοναυλωθεί για περίοδο 24-26 μηνών με καθαρά ημερήσια έσοδα $29.700.
Ένα handymax 45.526 dwt, ναυπήγησης 2000 στις Φιλιππίνες. Το πλοίο θα χρονοναυλωθεί για περίοδο 14-16 μηνών με καθαρά ημερήσια έσοδα $22.000.
Τα πλοία προβλέπεται να παραδοθούν στην Εταιρεία από το Σεπτέμβριο του 2007 έως τον Ιανουάριο του 2008.
Ο κ. Ευάγγελος Πιστιόλης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Με τις αγορές αυτές η Εταιρεία εισέρχεται για πρώτη φορά στον τομέα του ξηρού φορτίου, έναν τομέα που γνώρισε θεαματική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και αναμένεται να συνεχίσει με ταχείς ρυθμούς ανάπτυξης, καθώς αυξάνεται διαρκώς η ζήτηση για θαλάσσιες μεταφορές ξηρού φορτίου.Χάρη στα νέα πλοία ξηρού φορτίου θα μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε πελάτες στον τομέα του χάλυβα, της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, των κατασκευών και των αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Με την είσοδό μας στον τομέα του ξηρού φορτίου, η Εταιρεία διαφοροποιείται και μειώνουμε την εξάρτησή μας από ένα μόνο τομέα, αυτόν των δεξαμενοπλοίων.
Η διοικητική μας ομάδα διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση μεγάλων, διαφοροποιημένων στόλων, δεξαμενόπλοιων και πλοίων ξηρού φορτίου. Έχουμε την πεποίθηση ότι η υφιστάμενη διοικητική μας δομή, η οργάνωση των λειτουργιών μας και το σύστημα χρηματοοικονομικής διαχείρισης που εφαρμόζουμε, αποτελούν ισχυρές βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου μας και σε αυτόν τον τομέα.
Πιστεύουμε ότι η στρατηγική της καθιέρωσης ενός στόλου με ικανό μέγεθος σε επιλεγμένους τομείς θα μας δώσει τη δυνατότητα να αποκτήσουμε ισχυρή παρουσία σε διάφορους κλάδους της ναυτιλίας, ώστε να οικοδομήσουμε και να διατηρήσουμε μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας με σημαντικούς ναυλωτές. Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε τη διερεύνηση για την αγορά πλοίων ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοιων, στα πλαίσια του προγράμματος εξαγοράς των κατάλληλων πλοίων με όρους που θα θεωρήσουμε ευνοϊκούς».
Το κόστος για την αγορά των πλοίων αναμένεται να ανέλθει περίπου στα 149,1 εκατ. δολ. Η εταιρεία σκοπεύει να χρηματοδοτήσει την αγορά των πλοίων μέσω νέου δανεισμού, αλλά και μέσω των καθαρών εσόδων ύψους 29,46 εκατ. δολ, που προέκυψαν από την πρόσφατη διάθεση 4,3 εκατομμυρίων κοινών μετοχών.Οι μετοχές αυτές διατέθηκαν μέσω της Deutsche Bank Securities Inc.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr