Δεν θα μπορούσε λοιπόν, η σταδιακή επιστροφή στο γραφείο να μην ακολουθούσε αυτή την δέσμευση: τη διαμόρφωση ενός χώρου που θα τους επιτρέπει να αισθάνονται απολύτως ασφαλείς.
Το πλάνο που αναπτύξαμε για να υποδεχθούμε και πάλι, σταδιακά, τους εργαζομένους μας είναι ολοκληρωμένο και στηρίζεται σε δύο άξονες: από τη μία, αξιοποιεί την τεχνολογία για την τήρηση των φυσικών αποστάσεων, ενώ από την άλλη, έχει αναπτυχθεί με τη βοήθεια και συνεργασία λοιμωξιολόγων για την εφαρμογή των απαραίτητων κανόνων υγιεινής. Και οι δύο άξονες συντονίζονται από την ομάδα Υγείας και Ασφάλειας της εταιρείας, η οποία βρίσκεται στο πλευρό των εργαζομένων.
Αναλυτικά:
- Κράτηση θέσης: κάθε εργαζόμενος που προσέρχεται στο γραφείο, θα πρέπει, μέσω εφαρμογής στο κινητό ή στο PC, να έχει κάνει κράτηση μίας θέσης εργασίας. Οι χώροι των γραφείων έχουν χαρτογραφηθεί και αποτυπωθεί στην εφαρμογή με τις διαθέσιμες προς κράτηση θέσεις με τρόπο ώστε να απέχουν τουλάχιστον 1,5 μέτρο μεταξύ τους. Κατά την έλευσή του ο εργαζόμενος πρέπει να κάνει check-in στην θέση που έχει κλείσει. Τα γραφεία είναι διαθέσιμα προς κράτηση μόνο μία φορά την ημέρα και δεν μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν παρά μόνο την επόμενη μέρα.
- Τοποθέτηση καμερών θερμομέτρησης στην είσοδο.
- Handbook για την προστασία από τον COVID-19: κάθε εργαζόμενος έχει λάβει ένα handbook, το οποίο έχει εγκριθεί με τη βοήθεια των λοιμωξιολόγων που συνεργαζόμαστε, και περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την προστασία από τον ιό και την τήρηση των κανόνων υγιεινής και αποστάσεων, τόσο στον δικό μας εργασιακό χώρο όσο και σε εκείνο των πελατών μας.
- Ενημέρωση από λοιμωξιολόγους: πριν την έναρξη της σταδιακής επιστροφής στο γραφείο, φιλοξενήσαμε στα τακτικά CEO update calls για τους ανθρώπους μας, τον Dr. Γεώργιο Σαρόγλου, λοιμωξιολόγο, ώστε να απαντήσει σε όλα τα ερωτήματα αναφορικά με τον COVID-19 και τη νέα κανονικότητα που έχει επιφέρει.
- Προστατευτικός εξοπλισμός: μάσκα-γάντια-αντισηπτικό είναι στη διάθεση κάθε εργαζόμενου στο γραφείο
- Τακτικές προληπτικές απολυμάνσεις στον χώρο
- Εκτός των παραπάνω, ανακαινίστηκαν πλήρως τα γραφεία, τα meeting rooms και η κουζίνα και μετατράπηκαν σε χώρους μοντέρνους, περιμένοντας να υποδεχθούν και πάλι τους ανθρώπους μας
Το πλάνο μας είναι συμπληρωματικό της στρατηγικής μας για την απομακρυσμένη εργασία. Εξακολουθούμε να ενθαρρύνουμε το Smart Working, το οποίο έχει αγκαλιαστεί από το σύνολο των εργαζομένων, και τους παροτρύνουμε να έρχονται στο γραφείο μόνο εφόσον η φύση της εργασίας τους δεν τους επιτρέπει να δουλέψουν από απόσταση. Στο ίδιο πλαίσιο, τα virtual meeting και τα digital learnings είναι πλέον ο βασικότερος τρόπος επικοινωνίας και εκμάθησης, αντίστοιχα, στον οργανισμό.
Ο κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος, CEO της Deloitte Ελλάδος, δηλώνει σχετικά: «Η πανδημία έφερε πολλές πρωτόγνωρες αλλαγές στον τρόπο που επικοινωνούμε και αλληλεπιδρούμε με τους γύρω μας. Η εργασία και οι επιχειρήσεις δεν θα μπορούσαν να μην επηρεαστούν από αυτές τις εξελίξεις. Για να καταφέρουμε να προσαρμοστούμε με επιτυχία, πρέπει να αλλάξουμε, να ακολουθήσουμε πιο ευέλικτες μορφές εργασίας, να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό και να γίνουμε πιο ανθεκτικοί και καινοτόμοι. Στην Deloitte, θέλουμε να βρίσκουμε λύσεις και να διαμορφώνουμε την επόμενη μέρα, βάζοντας πάντα στο επίκεντρο τους ανθρώπους μας και παρέχοντάς τους το περιβάλλον που θα τους κάνει να αισθάνονται ασφαλείς, ενώ παράλληλα θα τους εξελίσσει».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr