Παράλληλα, η εταιρεία έχει μεριμνήσει για τις online παραγγελίες και όπως αναφέρεται, κάθε μία από αυτές προετοιμάζεται από συνεργάτη της εταιρείας που φοράει ειδικά γάντια και τη συσκευάζει σε χώρο που απολυμαίνεται συστηματικά.
Επιπλέον, οι οδηγοί που μεταφέρουν τα προϊόντα είναι εξοπλισμένοι με αντισηπτικά και γάντια και μπορούν να παραδώσουν και ανέπαφα - ισχύει για Αθήνα και Θεσσαλονίκη - τις παραγγελίες στην πόρτα των καταναλωτών.
Επίσης, η εταιρεία έχει μεριμνήσει για τους εργαζόμενους, καθώς μεγάλο μέρος της ομάδας του Πλαισίου δουλεύει από τo σπίτι του. Προς αυτήν την κατεύθυνση μοιράστηκαν περισσότερα από 350 νέα laptops.
Ένα ακόμη μέτρο που έλαβε η εταιρεία είναι ο χωρισμός των κεντρικών γραφείων σε ζώνες ασφαλείας, ώστε οι ομάδες έκτακτης ανάγκης που έχουν παραμείνει, να μην έρχονται σε επαφή μεταξύ τους και να κάθονται πολύ πιο αραιά. Η πανδημία απαιτεί ειδικές καταστάσεις και το Πλαίσιο έχει συστήσει ειδική ομάδα δράσης, με αποκλειστικό γιατρό και τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης για όλη την ομάδα του σε όλη την Ελλάδα. Συγχρόνως, στα γραφεία της εταιρείας υπάρχει ιατρικός εξοπλισμός για την άμεση διάγνωση πιθανών συμπτωμάτων με στόχο τη λήψη άμεσης δράσης.
Τέλος, το Πλαίσιο ενθαρρύνει την κυβερνητικά καμπάνια #menoumespiti και υπενθυμίζει στους πελάτες ότι μπορούν να αξιοποιήσουν το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας - www.plaisio.gr – με δωρεάν μεταφορικά και άμεση παράδοση την επόμενη μέρα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr