Πρόσφατα η εταιρεία εγκαινίασε ακόμη ένα σημείο στο Κολωνάκι, η ειδοποιός διαφορά του οποίου από τα υπόλοιπα είναι ότι για πρώτη φορά δίπλα στα καλλυντικά φιλοξενούνται επώνυμα ενδύματα και συγκεκριμένα η εταιρεία Παγώνη καθώς και δημιουργίες του σχεδιαστή Λ. Γαβαλά.
Βεβαίως, η μερίδα του λέοντος των εσόδων που πραγματοποιεί η εταιρεία, θα εξακολουθήσει να προέρχεται από τα καλλυντικά τα οποία αντιπροσωπεύουν το 95% των ετήσιων πωλήσεων της
Galerie de Beaute. Σημειώνεται ότι στο σύνολο των καλλυντικών που διακινούνται μέσω των καταστημάτων και τα οποία φθάνουν τους 40.000 κωδικούς (ανά σημείο) το 55% αφορά είδη επιλεκτικής διανομής και το 45% που αφήνει καλύτερα περιθώρια κέρδους είναι προϊόντα ευρείας διανομής. Ο μεγαλύτερος τζίρος βεβαίως των καλλυντικών προέρχεται από την κατηγορία αρωμάτων και τις κρέμες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr