Οι καθαρές πωλήσεις στην περιοχή όπου εντάσσεται η Ελλάδα, δηλαδή, η Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, αυξήθηκαν κατά 6,4% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 1,562 δισ. ευρώ και 4,7% σε επίπεδο 9μήνου όπου ο τζίρος στην περιοχή άγγιξε τα 4,595 δις. ευρώ. Όπως αναφέρεται, η ανάπτυξη προήλθε κυρίως από τις αγορές της Τσεχίας και της Ρουμανίας και κυρίως στα νέα 148 καταστήματα και convenience stores, που άνοιξαν σε Ρουμανία, Ελλάδα και Σερβία.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση στην Ελλάδα, το λειτουργικό περιθώριο κέρδους είναι το τρίτο τρίμηνο χαμηλότερο σε σχέση με το 2018 αλλά βελτιωμένο έναντι των προηγούμενων τριμήνων της φετινής χρήσης. Ωστόσο στην περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης το περιθώριο κέρδους ήταν 4,6% σε επίπεδο τρίτου τριμήνου αυξημένο κατά 0,3 μονάδες σε σχέση με πέρυσι και 3,9% σε επίπεδο εννεαμήνου, δηλαδή μειωμένο κατά 0,2 μονάδες έναντι του αντίστοιχου διαστήματος έναν χρόνο πριν.
Σε επίπεδο ομίλου, η Ahold – Delhaize εμφάνισε αύξηση 2,9% των πωλήσεών της στο τρίτο τρίμηνο στα 16,689 δις. ευρώ και 2% στο εννεάμηνο όπου άγγιξαν τα 48,88 δις. ευρώ. Από αυτό τον τζίρο οι καθαρές πωλήσεις μέσω διαδικτύου σε επίπεδο τρίτου τριμήνου ξεπέρασαν το 1,1 δις. ευρώ, 30,8% υψηλότερες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018 και στο εννεάμηνο το «φράγμα» των 3,1 δις. ευρώ, 29,8% υψηλότερες έναντι του αντίστοιχου διαστήματος έναν χρόνο πριν.
Στο μεταξύ η εταιρεία προχωρά σε νέες επενδύσεις της τάξεως των 60 εκατ. ευρώ το 2020, κινούμενη στα ίδια επίπεδα δαπανών με το 2019 και το 2018. Τα χρήματα θα διατεθούν στην επέκταση του δικτύου και την ανανέωση των καταστημάτων σε ΙΤ και υποδομές.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr