Ειδικότερα και όπως αναφέρει η Καθημερινή, διαμορφώθηκε στα 2,85 δισ. ευρώ έναντι 2,52 δισ. ευρώ το 2017, επίδοση, που είναι μέσα στους στόχους που είχαν τεθεί στο πλαίσιο του πλάνου για τη συμφωνία εξυγίανσης της «Μαρινόπουλος», τον Σεπτέμβριο του 2016. Τώρα πλέον υπολογίζεται ότι περίπου μισό εκατομμύριο καταναλωτές ψωνίζουν καθημερινά από ένα κατάστημα «Σκλαβενίτης».
Σημειώνεται ότι η ΕΥΣ αποτελεί τη μεγαλύτερη εμπορική αλυσίδα συνολικά στο λιανεμπόριο και ειδικότερα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, με το μερίδιο αγοράς να φτάνει το 2018 σε 30%, όπως αναφέρουν οι εταιρείες ερευνών αγοράς.
Στα 485 καταστήματα που υπάγονται στον όμιλο ΕΥΣ, εκ των οποίων τα 433 είναι σούπερ μάρκετ «Σκλαβενίτης», 39 σούπερ μάρκετ «Χαλκιαδάκης» και 13 καταστήματα «The Mart» υπολογίζεται με βάση τα στοιχεία Αυγούστου 2019 ότι ψωνίζουν καθημερινά κατά μέσο όρο 528.000 πελάτες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr