Πραγματοποιώντας Workshops, Study Tours, Παρουσιάσεις, Case Studies, CEO Breakfasts & Customer Service Champion Breakfasts, το ΕΙΕΠ ενισχύει την υιοθέτηση επιτυχημένων πρακτικών, προωθεί τη δικτύωση των επαγγελματιών της Εξυπηρέτησης Πελατών και προσφέρει εξειδίκευση στην αποτελεσματική Εξυπηρέτηση, μέσα από την εκπαίδευση.
Κατά τη διάρκεια των «Customer Service Open Days 2019», διοργανώθηκαν 11 εκπαιδευτικές δραστηριότητες από εταιρείες διαφορετικών κλάδων της αγοράς, στις οποίες συμμετείχαν πάνω από 400 στελέχη και ενδιαφερόμενοι για την Εξυπηρέτηση Πελατών.
Το ΕΙΕΠ θέτοντας ακόμη πιο υψηλούς στόχους και «χτίζοντας» στέρεες και μακροχρόνιες σχέσεις με τα Μέλη του, αποφάσισε φέτος να διαφοροποιηθεί από τις προηγούμενες χρονιές. Κάλεσε αποκλειστικά και μόνο εταιρείες μη μέλη να παρουσιάσουν τις πρακτικές που ακολουθούν στις εταιρείες τους και η ανταπόκριση καθ’ όλη την εβδομάδα ήταν εντυπωσιακή.
Αναλυτικά οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν:
- Case Study, “Successful onboarding and professional development in Webhelp” - WEBHELP.
- Workshop, "Exploring the values of Customer Service Leadership: A snapshot" - Alba Graduate Business School, The American College of Greece.
- CEO Breakfast, "The Age of Assistance" - Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Regional Director για την Νοτιοανατολική Ευρώπη, Google.
- Case Study, “Η καινοτομία στην εμπειρία της εξυπηρέτησης του πελάτη” - ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΙΔΩΝ ΠΕΝΤΕΛΗΣ.
- CS Champion Breakfast, "Μπορεί κανείς να κάνει την εμπειρία γνώση και να την μεταλαμπαδεύσει στη συνέχεια; Αρκεί άραγε η εμπειρία; Πόσο διδακτική μπορεί να είναι; Κι αν ναι διδάσκεται η εμπειρία;" - Στάθης Παπαχριστοφίλου, Principal Trainer.
- Study Tour, "Βελτιώνοντας την Εξυπηρέτηση Πελατών μέσα από την ανατροφοδότηση" - THE LOCK ESCAPE GAMES.
- Workshop, "Βασικές αρχές Πολιτικής Ασφαλείας και εφαρμογής της στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή" - METRIC GLOBAL NETWORK.
- Workshop, "GDPR at your service" - PRIORITY QUALITY CONSULTANTS SA.
- Workshop, "Σχεδιασμός και Υλοποίηση Ερευνών Μυστικών Επισκέψεων (Mystery Shopping). Μύθοι και πραγματικότητα" - INVISION CONSULTING SA.
- Workshop, "Ο εαυτός μου ως εργαλείο για την εξυπηρέτηση πελατών" - ΜΕΣΟΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Κε.Δι.βι.Μ.
- Study Tour, "Η σχέση του χώρου και του ανθρώπου για μια ανανεωτική εμπειρία πελάτη" - Galerie de Beauté.
Μάθετε περισσότερα στο www.customerservice.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr