Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Η νέα εταιρία, Toyota MHGr, θυγατρική της TOYOTA Material Handling Europe, η οποία ανήκει στο TOYOTA Industries Corporation (TICO) Group, προσφέρει μια πλήρη γκάμα προϊόντων στις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην αποθήκευση, την διανομή και εν γένει την διαχείριση υλικών, ενώ παράλληλα παρέχει μια σειρά από υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας.
Ο κύκλος εργασιών της Toyota MHGr, ανήλθε στην υπερδωδεκάμηνη χρήση του 2006 στα 22,3 εκατ. ευρώ, σημαντικά αυξημένος σε σχέση με το 2005 που είχε διαμορφωθεί στα 15,42 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η διαδικασία εξαγοράς της Περονοφόρα Φλαμιάτος ολοκληρώθηκε στις 13 Μαρτίου 2007 και δεν περιλαμβάνονται τα αποτελέσματά της στην παραπάνω χρήση. Κατά την χρήση του 2006 ο κύκλος εργασιών της Περονοφόρα Φλαμιάτος διαμορφώθηκε στα 4 εκατ. ευρώ.
Μετά από 20 χρόνια αποκλειστικής εισαγωγής και διανομής των περονοφόρων ανυψωτικών μηχανημάτων TOYOTA από την TOYOTA Ελλάς, η πρωτοβουλία της TOYOTA Industries Corporation Group για τη δημιουργία, μέσω των προαναφερομένων κινήσεων, μιας και μόνης οντότητας στην συγκεκριμένη δραστηριότητα αρχικά στην Ευρώπη και τώρα στην Ελλάδα, δημιουργεί έναν φυσικό ηγέτη στην αγορά των Logistics.
Βασικές κατηγορίες προϊόντων της νέα εταιρείας είναι:
Α) Ανυψωτικά Περονοφόρα μηχανήματα
Β)Μεταλλικά συστήματα ραφιών αποθήκευσης
Γ)Εξοπλισμός χώρων φορτοεκφόρτωσης
Στόχος της TOYOTA MHGr είναι η διατήρηση της υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και προϊόντων και ο σεβασμός προς τον συνεργάτη καθώς και η διατήρηση των ποιοτικών απαιτήσεων της Toyota. Η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας για το επόμενο διάστημα αφορά στην αύξηση του ηγετικού μεριδίου αγοράς που ήδη κατέχει σε κάθε γραμμή προϊόντος, την ανάπτυξη υπηρεσιών after sales service, την αύξηση μεριδίου στην ενοικίαση μηχανημάτων αλλά και στην εκπαίδευση χειριστών.
Παράλληλα η TOYOTA MHGr στοχεύει στην διείσδυση σε γειτονικές αγορές μέσω μεγάλων πελατών με τους οποίους στην πάροδο των χρόνων έχει «χτίσει» σχέσεις εμπιστοσύνης, αλλά και στην αύξηση της καθαρής κερδοφορίας της.