Ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) για 9η συνεχή χρονιά ανέδειξε και επιβράβευσε τους… εκλεκτούς του Customer Service, εταιρείες, οργανισμούς και στελέχη που αποδεδειγμένα έχουν θέσει ως προτεραιότητά τους την πελατοκεντρική κουλτούρα.
Επικεφαλής της Κριτικής Επιτροπής των Βραβείων ήταν ο Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ και Κοσμήτορας Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στην οποία συμμετείχαν και άλλες επιφανείς προσωπικότητες του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου. Σημειώνεται ότι ο κορυφαίος πλέον θεσμός στον επιχειρηματικό κλάδο, είναι και πιστοποιημένος κατά ISO 9001.
«Απόψε απονέμουμε βραβεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Στην πραγματικότητα όμως, βρισκόμαστε ένα ήδη βήμα παραπέρα. Στην “οικονομία της εμπειρίας”», τόνισε ο κ. Σιώμκος από το βήμα της διοργάνωσης, συμπληρώνοντας πως «η δημιουργία αξιομνημόνευτων εμπειριών για τους πελάτες, είναι πλέον το ζητούμενο σε παγκόσμιο επίπεδο. Στο ΕΙΕΠ, αποτελεί σημείο αναφοράς. Και πολλές ελληνικές επιχειρήσεις αναζητούν ήδη το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, στη διοίκηση της εμπειρίας πελάτη».
Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν ο Νίκος Υποφάντης και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου που διατήρησαν την αγωνία για τους μεγάλους νικητές καθ’ όλη την διάρκεια της βραδιάς.
Πριν την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών, ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, κ. Frank Thibaut κάλεσε στη σκηνή την κα. Αγάπη Παπαδάκη, Υπεύθυνη Προγράμματος & Ανάπτυξης Πρώιμης Παρέμβασης του οργανισμού Αμυμώνη - Πανελλήνιος Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων Ατόμων με Προβλήματα Όρασης & Πρόσθετες Αναπηρίες για να παραλάβει το τιμητικό «Βραβείο ΕΙΕΠ» για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της πρώτης Παιδικής Χαράς στην Ελλάδα για παιδιά με προβλήματα όρασης και πρόσθετες αναπηρίες.
Αξίζει να αναφερθεί ότι, διατηρώντας την ποιότητα του θεσμού σε υψηλά επίπεδα, το ΕΙΕΠ παρείχε παράλληλη διερμηνεία της εκδήλωσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, από τη Νεφέλη Ράντου, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών και Διερμηνέα ελληνικής νοηματικής γλώσσας.
Στο τέλος της βραδιάς, ο Frank Thibaut, Πρόεδρος του ΕΙΕΠ και Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού, μεταξύ άλλων ανέφερε «Σήμερα επιβραβεύσαμε για 9η χρονιά τις εταιρείες και τα στελέχη που δουλεύουν καθημερινά με πρώτο γνώμονα την Εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης πελατών. Θέλω να συγχαρώ όλες τις εταιρείες που τόσα χρόνια παρακολουθούν τις δραστηριότητές μας, ανταλλάσσουν πρακτικές, αναπτύσσονται και μας τιμούν με την υποψηφιότητά τους στα CS AWARDS. Καλούμε όλο τον επιχειρηματικό κόσμο να αναδείξει τη πελατοκεντρική κουλτούρα των ελληνικών επιχειρήσεων δηλώνοντας συμμετοχή στην επόμενη και επετειακή διοργάνωση των CS AWARDS το 2019.»
Οι νικητές ανά κατηγορία στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2018 είναι:
- Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη: PRAKTIKER HELLAS A.E.
- Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μικρός Οργανισμός): BRAINCANDY GROUP
- Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μεγάλος Οργανισμός): ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΙΔΩΝ ΠΕΝΤΕΛΗΣ
- Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών: VODAFONE
- Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη: ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
- Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών: EUROBANK ERGASIAS AE
- Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός): ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΤΕΟ ΑΜΦΙΘΕΑΣ Α.Ε.
- Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός): ALPHA BANK
- Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός): ENARTIA
- Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός): ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
- Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μεγάλος Οργανισμός): COSMOTE
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το www.csawards.gr
Μαριλένα Καραβασίλογλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr