Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Ακολουθούν οι finalists που προκρίθηκαν στην τελική φάση ανά κατηγορία βράβευσης, κατά αλφαβητική σειρά:
Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη
Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μικρός Οργανισμός)
Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μεγάλος Οργανισμός)
Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών
Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη
Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών
Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)
Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)
Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)
Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)
Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μεγάλος Οργανισμός)
Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS), διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για ένατη χρονιά φέτος, με στόχο την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων πρακτικών εξυπηρέτησης πελατών. Η Τελετή Απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2018 θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018, ώρα 20:00, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – για περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση και το θεσμό, μπορείτε να επισκεφθείτε τo www.csawards.gr