Μετείχαν από τον κλάδο των τροφίμων η εταιρία EVRIPIDIS που παρουσίασε σειρά προϊόντων ελαιολάδου από την Κρήτη, η ENNEA με παρθένο ελαιόλαδο, ελιές, μέλι, κορινθιακή σταφίδα, η OLYMPIAN GREEN με ελαιόλαδο και ελιές από την Πελοπόννησο, ο όμιλος PHARMEX με 3 δραστηριότητες, τα φαρμακευτικά, τα καλλυντικά και διατροφικά προϊόντα υψηλής ενέργειας (HELENVITA/SUPERBREAKFAST), η εταιρία ΜΑRKO με κατασκευαστική δραστηριότητα, η GA BIO PRODUCTS με βιολογικά προϊόντα, ενώ η ISOMAT που δεν κατέστη δυνατό να παρευρεθεί θα διερευνήσει το ενδεχόμενο συνεργασίας με ασιατικές εταιρίες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον.
Στη Σεούλ και στο Τόκυο οι συναντήσεις εξασφαλίσθηκαν με τη φροντίδα των αντίστοιχων Γραφείων ΟΕΥ της Ελληνικής Πρεσβείας, στην Ταιπέι της Ταιβάν οργανώθηκαν από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Ταιπέι, ενώ στη Σενζέν της Κίνας και στο Χόνγκ Κόνγκ από τα κεντρικά Εμπορικά Επιμελητήρια. Η κάθε εταιρία είχε περισσότερες από 20 συναντήσεις συνολικά με τοπικούς εισαγωγείς, διανομείς και αντιπροσώπους και υπάρχει αισιοδοξία ότι ορισμένες από τις επαφές που πραγματοποιήθηκαν έχουν καλές πιθανότητες να οδηγήσουν σε έναρξη συνεργασίας μελλοντικά, απαιτείται όμως σωστή επεξεργασία και αξιολόγηση των αρχικών συζητήσεων και κατάλληλο follow-up με υπομονή, επιμονή και προσήλωση στο στόχο. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αγορά της Ιαπωνίας, η οποία είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένη και ώριμη αλλά απαιτείται αρκετή προσπάθεια για να κερδηθεί η εμπιστοσύνη των Ιαπώνων εταίρων, όπως και του Χόνγκ Κόνγκ που ως διεθνής εμπορευματικός κόμβος τροφοδοτεί πολλές αγορές στην Ασιατική Ήπειρο. Η Ταιβάν αποτελεί εναλλακτική δίοδο προς την αχανή αγορά της Κίνας του 1,5 δις καταναλωτών, η Σενζέν είναι μία βιομηχανική πόλη με 20 εκ. πληθυσμό που δημιουργήθηκε τα τελευταία 40 χρόνια και παρουσιάζει έντονη καταναλωτική ανάπτυξη, ενώ στη Νότιο Κορέα χρειάζεται συστηματική προβολή των ελληνικών προϊόντων για να αποκτήσουν περισσότερη αναγνωρισιμότητα και πλεονέκτημα έναντι άλλων ευρωπαϊκών brand. Σε πολλές από τις αγορές αυτές παρουσιάζεται έντονη τάση ανάπτυξης διαδικτυακού εμπορίου μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας και η εξασφάλιση στρατηγικής συνεργασίας μπορεί να αποφέρει μεγάλο αριθμό πωλήσεων.
Ο Πρόεδρος του Ελληνο-Ασιατικού Επιχειρηματικού κ. Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος δήλωσε ότι «οι ελληνικές εταιρίες αξίζει να στραφούν και να επιμείνουν με στρατηγική στόχευση στην Ασία, επωφελούμενες από την άνοδο της μεσαίας τάξης και της κατανάλωσης, προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και με κατάλληλες προωθητικές ενέργειες και δικτύωση να κερδίσουν την προτίμηση των καταναλωτών».
Ο Γενικός Διευθυντής του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου κ. Αθανάσιος Κελέμης σημείωσε ότι «το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο θα συνεχίσει σταθερά στο πλάνο διεθνών δράσεων που υλοποιεί για να συνδράμει με πρακτικό τρόπο τις προσπάθειες των εξωστρεφών ελληνικών εταιριών να ενισχύσουν τη διεθνή παρουσία τους και θα σχεδιάσει και άλλες Αποστολές, τόσο στις μεγάλες αγορές της Ασίας όσο και σε άλλες Ηπείρους και σε χώρες-στόχους του ελληνικού επιχειρείν, αξιοποιώντας και το Παγκόσμιο Δίκτυο διμερών Γερμανικών Επιμελητηρίων».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr