Στην εισήγηση υπάρχουν κάποιοι αστερίσκοι, όπως το ότι η πραγματοποίηση της υπό κρίση συγκέντρωσης δύναται να περιορίσει σημαντικά τη λειτουργία του ανταγωνισμού, ιδίως με τη δημιουργία ή ενίσχυση δεσπόζουσας θέσης, στις σχετικές αγορές παροχής υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών, τόσο σε εθνικό επίπεδο όσο και σε ζεύγη λιμένων (οριοθέτηση σχετικής αγοράς με τη μέθοδο "Προσέλευση & Προορισμός").
Συνεπώς, κρίνεται αναγκαία η λήψη κατάλληλων διορθωτικών μέτρων, προκειμένου να εγκριθεί η γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση.
Η εισήγηση, πάντως, δεν είναι δεσμευτική για την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία θα αποφασίσει συνεκτιμώντας τα δεδομένα της αποδεικτικής διαδικασίας και τις απόψεις των εμπλεκομένων μερών.
Θυμίζουμε πως η συμφωνία προβλέπει την εξαγορά του ποσοστού με καταβολή 78.500.000 ευρώ σε μετρητά, ενώ θα ακολουθήσει η απόκτηση δυο πλοίων του ομίλου Attica-Hellenic Seaways από τον όμιλο Grimaldi, καθώς αποχωρεί από την εταιρεία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr