Η εκδήλωση που διοργάνωσε το ΕΒΕΑ, σε συνεργασία με την Google, έχει ως στόχο να ενημερώσει τις επιχειρήσεις για τα εργαλεία εξωστρέφειας που παρέχονται μέσω της Google.
Ακολουθεί η πλήρης ομιλία του κ. Μίχαλου:
«Η διοργάνωση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας του ΕΒΕΑ, να προσφέρει στα μέλη του ευκαιρίες επιμόρφωσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων, σε κρίσιμα για την ανάπτυξή τους θέματα, όπως είναι οι εξαγωγές και η χρήση των νέων τεχνολογιών.
Ιδιαίτερα το διαδίκτυο, αποτελεί σήμερα το κλειδί για την ενδυνάμωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο. Βοηθώντας στην υπέρβαση σημαντικών εμποδίων, ανοίγει νέους δρόμους εξωστρέφειας και διεθνοποίησης.
Χάρη στο διαδίκτυο, πλέον, μικρή επιχείρηση δεν σημαίνει απαραίτητα και τοπικής εμβέλειας επιχείρηση.
Πλέον, ακόμη και η πιο μικρή επιχείρηση, μπορεί να απευθύνεται σε όλο τον κόσμο και να λειτουργεί όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Δεν είναι τυχαίο ότι τα μικρά εξειδικευμένα καταστήματα, που πλέον εκλείπουν από τους κεντρικούς εμπορικούς δρόμους, κάνουν την παρουσία τους όλο και εντονότερη στο διαδίκτυο.
Στην Ελλάδα, υπάρχει σήμερα ένα σπουδαίο δυναμικό Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στον κλάδο των τροφίμων. Επιχειρήσεις που παράγουν εξαιρετικής ποιότητας τυποποιημένα τρόφιμα και ποτά, με προδιαγραφές επιτυχίας ακόμα και στις πιο δύσκολες αγορές.
Το διαδίκτυο τους παρέχει, πέρα από τη δυνατότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου, και ένα ολόκληρο οπλοστάσιο εργαλείων μάρκετινγκ και επικοινωνίας.
Στην εποχή των μηχανών αναζήτησης και των social media, υπάρχει ένας τεράστιος όγκος δεδομένων τα οποία – με την κατάλληλη επεξεργασία και χρήση – μπορούν να βοηθήσουν τη μικρή εξαγωγική επιχείρηση να σχεδιάσει και να υλοποιήσει καλύτερα τη στρατηγική της.
Η Google, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες διαδικτυακών υπηρεσιών στον κόσμο, παρέχει ακριβώς αυτές τις δυνατότητες. Παρέχει εργαλεία τα οποία επιτρέπουν στην επιχείρηση να εντοπίσει και να στοχεύσει σε νέες αγορές με σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Να γνωρίσει καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες της, κατανοώντας τις προτιμήσεις, τις ανάγκες τους και τους τρόπους αναζήτησης προϊόντων και υπηρεσιών. Να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικότερα και πιο στοχευμένα μεθόδους προώθησης, όπως η διαδικτυακή διαφήμιση και το mobile marketing.
Για την αξιοποίηση όλων αυτών των δυνατοτήτων, απαιτείται βεβαίως γνώση και συγκεκριμένες δεξιότητες. Σε αυτό ακριβώς το πεδίο πάσχουν οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Οι οποίες, σε αντίθεση με τις μεγάλες επιχειρήσεις, δεν έχουν τη δυνατότητα να απασχολούν εξειδικευμένο προσωπικό για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της εξαγωγικής στρατηγικής.
Γι’ αυτό και συνεχίζουμε να επενδύουμε σε πρωτοβουλίες επιμόρφωσης, όπως είναι η σημερινή εκδήλωση σε συνεργασία με την Google.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr