Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Στη φετινή επετειακή διοργάνωση εμπλουτίστηκαν οι θεματικές ενότητες και οι κατηγορίες περιλαμβάνοντας συνολικά 24 βραβεία. Δημιουργήθηκε ειδική κατηγορία Being the Best of the Best, όπου βραβεύτηκε το έργο με τον πιο πρωτότυπο και πρωτοποριακό σχεδιασμό marketing και το έργο με την υψηλότερη βαθμολογία, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Περιλήφθηκαν βασικοί τομείς ανάπτυξης της Οικονομίας όπως ο Τουρισμός και οι Εξαγωγές. Ενώ υπήρξε στόχευση στην καινοτομία και την ανάπτυξη της Επιχειρηματικότητας μέσω της ανάδειξης καλών στρατηγικών και πρακτικών Μάρκετινγκ σε Start-Ups.
Οι σημερινοί νικητές των Marketing Excellence Awards, αποτελούν το δικό μας παράδειγμα προς μίμηση, αποτελούν, όπως οι άριστοι σε κάθε χώρο, τα δικά μας best practices που δείχνουν το φωτεινό δρόμο της αισιοδοξίας, της ανάπτυξης και της προόδου. Είναι ένα κομμάτι της Ελλάδας που ονειρεύεται, φιλοδοξεί, σχεδιάζει, παθιάζεται, μαθαίνει, εξελίσσεται, δεν πέφτει στην παγίδα της μιζέριας, δουλεύει σκληρά και δημιουργεί ένα καλύτερο μέλλον, τόνισε ο πρόεδρος της Δ.Ε. του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ, Μάρκος Φραγκουλόπουλος, κατά τη σημερινή απονομή των Marketing Excellence Awards στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Ενώ επισήμανε με έμφαση πως αφού η αγορά (market) αλλάζει μέρα με τη μέρα δραματικά, το ίδιο οφείλει να κάνει και το marketing!
Ο κορυφαίος θεσμός του Marketing στη χώρα μας δημιουργήθηκε και αναπτύσσεται για να αναδείξει όχι μόνο τα κορυφαία προγράμματα που πραγματοποιήθηκαν μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αλλά και τους πραγματικούς πρωταγωνιστές, τους ανθρώπους του Μάρκετινγκ που δουλεύουν με επιμονή και με προσήλωση στους στόχους τους, ανεξαρτήτως δυσκολιών που αντιμετωπίζουν και συμβάλλουν στην ανάπτυξη των Μαρκών, των Επιχειρήσεων και της Ελληνικής Οικονομίας, τόνισε από την πλευρά της η πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των βραβείων, Μαρίνα Καραστεργίου. Πέραν αυτού, αναδεικνύει το γεγονός ότι η σωστή συνεργασία προάγει την ανάπτυξη και αποτελεί προϋπόθεση γι’ αυτήν. Το Ελληνικό Μάρκετινγκ βρίσκεται ψηλά, το αποδεικνύει καθημερινά και εμείς ως στελέχη που εργαζόμαστε σ’ αυτήν τη λειτουργία, έχουμε υποχρέωση να αναδείξουμε τη δουλειά μας, συμπλήρωσε η κ. Καραστεργίου.
Χαιρετισμό απηύθυνε και ο πρόεδρος του ΔΣ της ΕΕΔΕ, Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων, ότι όπου και να πάει η τεχνολογία, το μυαλό, η ψυχή και η δέσμευση του ανθρώπου είναι αυτή που πάντα θα κάνει τη διαφορά, ενώ τόνισε για άλλη μία φορά ότι η Αριστεία αποτελεί δέσμευση της ΕΕΔΕ και κατέληξε με τη διαπίστωση ότι η παρουσία τόσων νέων ανθρώπων και τόσο αξιόλογων προγραμμάτων, όπως αυτά που διαγωνίστηκαν, δίνει ελπίδα για τον τόπο. Την παρουσίαση της βραδιάς έκαναν οι δημοσιογράφοι Έλενα Μπουζαλά και Νίκος Φιλιππίδης. Τα Marketing Excellence Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2007 και στη συνέχεια το 2009, το 2011, το 2013 και το 2015 από το ΕΙΜ, με εξαιρετική επιτυχία. Η διοργάνωση πραγματοποιείται με την επιστημονική συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ), τη συνεργασία της Direction Business Network και υποστηρίζεται από τον Τομέα Ηγεσίας (ΤΗΓΕ) της ΕΕΔΕ, την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).
Οι υποψηφιότητες για τα Marketing Excellence Awards περιελάμβαναν προγράμματα ή ενέργειες marketing που πραγματοποιήθηκαν την περίοδο 1/1/2016 - 31/7/2017.
Τα Marketing Excellence Awards 2017 απονεμήθηκαν ως εξής:
Στην ενότητα Being the Best of the Best» έλαβαν το Leading Edge Thinking Marketing Excellence Award οι εταιρίες Εθνικής Τράπεζα, Wind Hellas και Interamerican αντίστοιχα για τα I-Bank Pass, SIMPLEFI και Interamerican Innovation Program Imagine. Ενώ το Marketing Excellence Grand Award, έλαβε η εταιρία Παπαστράτος για τη δημιουργία ολοκληρωτικά νέου δικτύου διανομής για το IQOS στην ελληνική αγορά.
Τέλος, το ειδικό βραβείο πολυετούς προσφοράς (Life Achievement Award) απονεμήθηκε στον εκλιπόντα καθηγητή του Μάρκετινγκ, Πέτρο Μάλλιαρη, για την πολύτιμη συνεισφορά και συμβολή του στο χώρο του Marketing. O Πέτρος Μάλλιαρης από το 2002 μέχρι το 2014 υπήρξε από τους βασικούς συντελεστές στο σχεδιασμό και την υλοποίηση του Προγράμματος Executive MBA του Πανεπιστημίου Πειραιά και επί πολλά χρόνια Διευθυντής του. Υπήρξε συγγραφέας οκτώ επιστημονικών βιβλίων, μεταξύ των οποίων και το βασικό σύγγραμμα που διδάσκεται σε όλες τις σχολές Μάρκετινγκ των ελληνικών πανεπιστημίων. Η κοινωνική του προσφορά ήταν μεγάλη, ενώ επί πολλά χρόνια προσέφερε εθελοντικά τις υπηρεσίες του, τόσος στη δημιουργία των Επιμορφωτικών Προγραμμάτων της ΕΕΔΕ, όσο και ως επιστημονικός συντονιστής τους Μεταπτυχιακού της προγράμματος. Ήταν, επίσης, εκπρόσωπος του ΕΙΜ σε θέματα που αφορούσαν την επαγγελματική επιμόρφωση στο Μάρκετινγκ και τη δημιουργία ενός κοινού ευρωπαϊκού curriculum στην Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία του Μάρκετινγκ. Πέραν της ακαδημαϊκής του καριέρας ο Πέτρος Μάλλιαρης υπήρξε σύμβουλος πολλών μεγάλων επιχειρήσεων σε θέματα σχετικά με την επιστήμη του.
Χορηγοί των ΜΕΑ ήταν οι: Interamerican, Eurobank, Coca-Cola 3E και Vodafone. Χορηγοί επικοινωνίας οι: Η Ναυτεμπορική, AdBusiness, BusinessToDay, CSR Review, CSR Week, Retail Business, RetailToday, Manager. Consept & Creative η Sprint Integrated Communications. Διαδικτυακής Επικοινωνίας οι: Naftemporiki.gr, 24Media, HuffPost Greece, Advertising.gr, CSRNews.gr, BusinessNews.gr, Euro2Day. Τηλεοπτικοί χορηγοί οι: SBC TV και STAR κεντρικής Ελλάδος. Υποστηρικτής η Eventora. Σχεδιασμός και Επιμέλεια Βραβείων: Σάμινθος.