Ειδικότερα, πρόκειται για τις εταιρίες: ARGEAS FRUIT, GREEK & FRESH, KOLIOS FRUIT, LABIDINO, MITROSILIS, SNACK A FRUIT, SOURSOS και ZEUS KIWI.
Στόχος της ομαδικής παρουσίας του ελληνικού επιχειρείν σε ενιαίο χώρο της έκθεσης είναι να αναδειχθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των εγχώριων νωπών φρούτων και λαχανικών, η ποιότητα, η φρεσκάδα, η διατροφική και γευστική αξία τους, καθώς και η δυναμική του κλάδου, που αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους της αγροτικής παραγωγής της χώρας.
Η ASIA FRUIT LOGISTICA, ως η μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου νωπών προϊόντων στην Ασιατική Ήπειρο, διοργανώνεται ετησίως στο εκθεσιακό κέντρο Asia World-Expo Center του Χονγκ Κονγκ και αναμένεται να συγκεντρώσει φέτος περισσότερους από 11.000 επαγγελματίες επισκέπτες από 70 χώρες και πάνω από 650 επιχειρήσεις-εκθέτες από 37 διαφορετικές χώρες. Στο πλαίσιο παράλληλων εκδηλώσεων διεξάγονται το Asiafruit Congress, το Cool Logistics Asia και σειρά από εξειδικευμένα σεμινάρια και ημερίδες, όπου παρουσιάζονται όλες οι νέες τεχνολογίες και τάσεις του κλάδου.
Στην Ασιατική Ήπειρο των 4,43 δισεκατομμυρίων κατοίκων, η κατανάλωση φρέσκων φρούτων και λαχανικών είναι ιδιαίτερα αυξημένη και πολλά είδη όπως μήλα, ροδάκινα, ακτινίδια, εσπεριδοειδή, πεπόνια, κεράσια και επιτραπέζια σταφύλια εισάγονται με υψηλές τιμές ενώ μπρόκολα, καρότα, κρεμμύδια, σπαράγγια, σέλινο και λάχανο είναι τα λαχανικά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ανάμεσα στα εισαγόμενα. Με την παρουσία τους στη μεγάλη αυτή διεθνή συνάντηση σε Ομαδικό Περίπτερο με εθνικά χρώματα, οι συμμετέχουσες εταιρίες φιλοδοξούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων τους, να συνάψουν νέες συμφωνίες με εμπόρους και αντιπροσώπους, να κερδίσουν την προτίμηση των Ασιατικών καταναλωτικών πληθυσμών και να διεκδικήσουν νέα μερίδια στην τεράστια αυτή αγορά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr