Στην εξωστρέφεια, τον τουρισμό και στις ψηφιακές πωλήσεις ποντάρει για το 2017 ο όμιλος Folli Follie. Έτσι με ένα πρόγραμμα επενδύσεων 60 εκατομμυρίων ευρώ για τη στήριξη των φυσικών σημείων αλλά και των ψηφιακών καταστημάτων σχεδιάζει να αξιοποιήσει την καλή πορεία του τουρισμού αλλά και την εικόνα που έχει στο εξωτερικό. Άλλωστε ο όμιλος πραγματοποιεί μόνο το 22,5% των πωλήσεων του στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα, δε, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου κ. Τζ. Κουτσολιούτσο κατά την τηλεδιάσκεψη η χρονιά προβλέπεται θετική, ενώ και το 2016 κινήθηκε σε θετικό έδαφος παρά τις δυσκολίες. Σημείωσε δε ότι το δ’τρίμηνο του 2016 και ειδικότερα η χριστουγεννιάτικη περίοδος στην Ελλάδα ήταν η «χειρότερη των τελευταίων επτά ετών κρίσης».
Ειδικότερα πέρυσι, ο όμιλος παρουσίασε θετικές ταμειακές ροές 43 εκατ. ευρώ, ως αποτέλεσμα συντονισμένων κινήσεων εκ μέρους του ομίλου ενώ περιόρισε τον καθαρό του δανεισμό στα 106,2 εκατ. ευρώ.
Πάντως ο κ. Κουτσολιούτσος ανάφερε πως στο α’ τρίμηνο του 2017 και ενώ η εσωτερική κατανάλωση είναι εξαιρετικά αδύναμη, υπάρχουν θετικές ενδείξεις από την αυξημένη τουριστική κίνηση, η οποία επεκτείνει και την τουριστική περίοδο.
Σε σχέση με τη διεθνή επέκταση του ομίλου ο κ. Κοτσολιούτσος εξέφρασε την πρόθεσή του να δημιουργήσει νέα πιο αποτελεσματικά σημεία πώλησης διεθνώς.
Σύμφωνα με τον ίδιο, πραγματοποιούνται μετακινήσεις καταστημάτων και επαναδιαπραγμάτευση μισθωμάτων σε αγορές αιχμής όπως το Χονγκ Κόνγκ και η Βρετανία προκειμένου αφενός να παρουσιαστεί καλύτερα το νέο concept καταστημάτων της
Folli Follie αλλά και να μειωθούν τα μισθώματα.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr