Αυτά και πολλά ακόμα ενδιαφέροντα στατιστικά ανέδειξε η πρόσφατη έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το Douleutaras.gr, με θέμα τις «Προκλήσεις & Ευκαιρίες των Ελληνικών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων». Η διεξαγωγή της έρευνας πραγματοποιήθηκε από το εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν του ΟΠΑ (ELTRUN) με τη συμμετοχή 430 εκπροσώπων μικρομεσαίων επιχειρήσεων, διαφόρων κατηγοριών.
Το Douleutaras.gr συνεργάζεται με περισσότερους από 3000 επαγγελματίες σε ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών κατηγοριών. Το συμμετέχον στην έρευνα δείγμα αφορά αποκλειστικά μικρομεσαίες επιχειρήσεις από 20 διαφορετικούς επαγγελματικούς κλάδους με σκοπό την καταγραφή της γενικής άποψης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην ελληνική αγορά, ανεξαρτήτως του κλάδου δραστηριοποίησης τους.
Η πρωτοβουλία για την εκπόνηση της έρευνας προήλθε από τον ιδρυτή και CEO του Douleutaras.gr, Ανδρέα Γραμμάτη. “Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ραχοκοκκαλιά της Ελληνικής οικονομίας, δίνουν ένα καθημερινό αγώνα επιβίωσης υπό άκρως δυσμενείς συνθήκες.
Στο Douleutaras.gr, μέσω της συνεργασίας μας με μία εκλεκτή ομάδα επιχειρηματιών και της έκθεσης μας στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, αναλάβαμε την πρωτοβουλία να υπογραμμίσουμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα αλλά ταυτόχρονα να αναδείξουμε και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για την ανάκαμψη και ανάπτυξη τους”
Η έρευνα καταγράφει και αποκαλύπτει τις κατηγορίες προβλημάτων και προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις τη σημερινή εποχή. Προβάλλοντας τις κυρίαρχες δυσκολίες στις οποίες καλούνται να αντεπεξέλθουν, ρίχνει φως σε κεντρικά εμπόδια που ορθώνονται μπροστά στον αγώνα της επιβίωσης τους.
Κεντρικό πυλώνα της έρευνας συνιστά, παράλληλα, το επίπεδο χρήσης της τεχνολογίας στην καθημερινή λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων καθώς επίσης και η προθυμία των εν λόγω επιχειρήσεων να εξελιχθούν, εκμεταλλευόμενες τις δυνατότητες που τους προσφέρει η τεχνολογία.
Ο διευθυντής του Εργαστηρίου ELTRUN καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης ανέφερε οτι "Παρά τις δυσκολίες λόγω της οικονομικής κρίσης, η μελέτη καταδεικνύει οτι υπάρχουν διορατικοί Έλληνες επιχειρηματίες που διερευνούν ευκαιρίες για ανάπτυξη μέσω της αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών, της πελατοκεντρικής στρατηγικής και της κατάρτισης/ανάπτυξης του προσωπικού.”
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε αναλυτικά το επισυναπτόμενο αρχείο
- Survey_Infographic_PR.pdf (194 Λήψεις)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr