Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Εκτόξευση πωλήσεων
Έτσι, η μπύρα ΆΛΦΑ, συνεπής στην επικοινωνιακή της καμπάνια που ξεκίνησε το 2016 που αποδείχτηκε απόλυτα επιτυχής, αναφέρει ότι «μέσα από τη νέα της ταινία αναδεικνύει το ρόλο που παίζουν οι δικοί μας άνθρωποι στη ζωή μας και μας παροτρύνει να κάνουμε κι εμείς ένα απλό βήμα για να έρθουμε πιο κοντά τους. Πιο κοντά, αυτή τη φορά, προς εκείνους στους οποίους οφείλουμε αυτό που είμαστε σήμερα.»
Το περυσινό διαφημιστικό πάλι με τους ίδιους συντελεστές εκτόξευσε τις πωλήσεις της μπύρας ΑΛΦΑ, όπως σημειώνουν στελέχη της εταιρίας δημιουργώντας ένα απευθείας δίαυλο επικοινωνίας με το κοινό.
Το σενάριο
Όπως αναφέρεται η φετινή ταινία μεταφέρει στην εμβληματική σχέση πατέρα και γιού. «Ξεκινάει στα χρόνια του έφηβου γιου, παρουσιάζοντας έναν νέο, ο οποίος παράλληλα με τις σπουδές του βοηθάει ενεργά τον πατέρα του στη δουλειά. Ο πατέρας, πάντα παρών στη ζωή του γιού του, τον στηρίζει, εκφράζοντας σε κάθε αφορμή την αγάπη και τη φροντίδα του. Κάνοντας μία σύντομη αναδρομή σε χαρακτηριστικές στιγμές της ζωής τους, βλέπουμε το γιο συχνά να αισθάνεται άβολα από την παρουσία και τις πράξεις του πατέρα.
Μέχρι που φτάνουμε στο σήμερα, όπου, ο γιος, έχοντας κατακτήσει, πλέον, τις δικές του «νίκες», αναγνωρίζει την πραγματική συνεισφορά και τη στήριξη που ο πατέρας του προσέφερε όλα αυτά τα χρόνια. Διακρίνει αυτή τη δυνατή σχέση που τον έχει καθορίσει και κάνει την κίνηση για να έρθει πιο κοντά στον άνθρωπο που συνέβαλε στη δική του ολοκλήρωση.
Μέσα από τις αξίες και τους δυνατούς δεσμούς της οικογένειας, η νέα ταινία της ΆΛΦΑ, αγγίζει τις αξίες της ίδιας της μάρκας και μας θυμίζει ότι ένα μόνο βήμα αρκεί για να έρθουμε πιο κοντά στην «ΑΛΦΑ πλευράς μας». Αυτή που μας κάνει πιο απλούς, πιο αυθόρμητους και αυθεντικούς.»
Γιώργος Αλεξάκης