Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η στρατηγική αυτή κίνηση στην αγορά καλλυντικών έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης συμφωνίας με την οποία η Π.Ν.Γερολυμάτος Α.Ε.Β.Ε. ανέλαβε την εμπορία και διανομή του συνόλου του αρωματικών προϊόντων της Procter & Gamble Prestige Products στην Ελληνική αγορά (Dolce & Gabbana, Hugo Boss, Gucci, Escada, Montblanc, Dunhill, Rochas, Ghost, Puma, Lacoste, Valentino κ.α.), καταλαμβάνοντας ηγετική θέση στην αγορά καλλυντικών επιλεκτικής διανομής.
Σημειώνεται ότι το υπόλοιπο 50% της Ultimode ανήκει στο Group Everet, που είναι ο μεγαλύτερος διανομέας καλλυντικών των Βαλκανίων στην επιλεκτική.Από την επιχειρησιακή της βάση στη Σλοβενία η ULTIMODE καλύπτει το σύνολο των χωρών της Βαλκανικής και έχει συμφωνίες για τη διανομή του χαρτοφυλακίου προϊόντων των La Prairie, Kanebo και Lancaster/Coty (Calvin Klein, Cerruti, Lancaster, Davidoff, Jennifer Lopez κ.α.).
Ο τζίρος της Ultimode για το 2007 αναμένεται να ξεπεράσει τα 7 εκ. από τις υφιστάμενες δραστηριότητες σε Σλοβενία, Κροατία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Μαυροβούνιο και Βοσνία, ενώ εξετάζεται η επέκταση και σε άλλες αγορές.
O Όμιλος Γερολυμάτου έχει παρουσία στην αγορά καλλυντικών επιλεκτικής διανομής της Σλοβενίας από το 1999.Η απόφαση για τη νέα αυτή επένδυση ελήφθη λαμβάνοντας υπόψη το βελτιωμένο επιχειρηματικό περιβάλλον και τις προοπτικές των αγορών των Βαλκανίων, και αντανακλά την εντεινόμενη έμφαση του Ομίλου στις διεθνείς δραστηριότητες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr