"Σε αυτήν την προσπάθεια, το e-satisfaction έχει αποδειχθεί, μόλις σε λίγο διάστημα, μια έγκυρη και δημοφιλής λύση. Οι 100 και πλέον e-επιχειρήσεις που ήδη το χρησιμοποιούν, μετρούν συστηματικά την ικανοποίηση των πελατών τους και κάνουν άμεσες και στοχευμένες ενέργειες αξιοποιώντας αυτό το feedback, αυξάνοντας την αξία κάθε πελάτη ή ακόμα και ανακτώντας πελάτες που θα έχαναν για πάντα" αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρίας που στηρίζει την πλατφόρμα και συμπληρώνει:
"Ανάμεσα στις περισσότερες από 100 e-επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το e-satisfaction βρίσκονται μερικές από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στο ελληνικό Internet, όπως είναι οι ΑΒ Βασιλόπουλος, PraktikerHellas,You.gr, cosmossport.gr, Ψυχογιός και πολλές ακόμα. Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν το e-satisfaction όχι μόνο κατάφεραν να ακούσουν τη φωνή του καταναλωτή και να καταγράψουν τις ανάγκες του, αλλά εμπράκτως:
• Διαμόρφωσαν στρατηγικές επανάκτησης πελατών και διαχείρισης παραπόνων (customer recovery & complainthandling) μέσω των οποίων εντόπισαν άμεσα παράπονα καταναλωτών, ώστε να τα διαχειριστούν άμεσα
• Συγκέντρωσαν και αξιοποίησαν τα θετικά σχόλια των πελατών τους, κερδίζοντας περισσότερες θετικές αξιολογήσεις σε ιστοτόπους αξιολόγησης (reviewwebsites) ή ακόμα και δημοσιεύοντας αυτά τα σχόλια για να ακουστούν δυνατά οι φωνές των ικανοποιημένων πελατών τους.
• Επεξεργάστηκαν τα σχόλια των πελατών τους για να εντοπίσουν σημεία βελτίωσης και να κάνουν επενδύσεις με βάση τις ανάγκες που έχουν οι πελάτες τους
Η αξία του Customer Experience πλέον έχει αναγνωριστεί και χαράσσεται ουσιαστικά από αρκετές επιχειρήσεις μια δυνατή online CRM στρατηγική, που είναι απαραίτητη στο ανταγωνιστικό χώρο του e-business. Στον ίδιο δρόμο, το e-satisfaction διαρκώς προτείνει νέους τρόπους και εργαλεία με τα οποία καθιστά το e-Business ακόμη πιο πελατοκεντρικό.
Το e-satisfaction είναι η πρώτη, ανεξάρτητη πλατφόρμα που καταγράφει ολόκληρη την εμπειρία της διαδικτυακής αγοράς των e-shoppers, ξεκινώντας από την περιήγηση σε μία e-επιχείρηση, συνεχίζοντας στην ολοκλήρωση της παραγγελίας και καταλήγοντας στην παράδοση των προϊόντων. Καθ' όλη τη διάρκεια της αγοραστικής αυτής διαδικασίας, η πλατφόρμα του e-satisfaction καταγράφει τη γνώμη και την ικανοποίηση των καταναλωτών, την οποία παρακολουθούν και αξιοποιούν οι επιχειρήσεις αυτές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr