Οσον αφορά το όνομα της αλυσίδας που αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα καθιστώντας αβέβαιη την επιβίωσή της, το όνομα της το ακούσαμε αλλά για λόγους δεοντολογίας και μόνο δεν μπορούμε τουλάχιστον επί του παρόντος να το αναφέρουμε Πρόκειται για ελληνική αλυσίδα -μη εισηγμένη στο Ελληνικό Χρηματιστήριο- η οποία αν και ξεκίνησε από μικρομάγαζα κατάφερε να αναπτυχθεί και μάλιστα με σημεία άνω των 2000 τ.μ.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, οι σημαντικές αυτές επενδύσεις που διενεργήθηκαν με ίδια κεφάλαια, σε συνδυασμό με την παρατεταμένη κρίση έπληξαν ανεπανόρθωτα την πορεία της εταιρείας, ενώ ακούγονται και αλλαγές σε μετοχικό επίπεδο. Πηγές λένε ότι ήδη κάποιες προμηθεύτριες εταιρείες έχουν σταματήσει να της δίνουν εμπόρευμα αλλά και αυτές που έχουν απομείνει την προμηθεύουν μόνο μετρητοίς.
Εν τω μεταξύ πολυεθνική εμπορική εταιρεία που ηγείται στον κλάδο των ηλεκτρικών συσκευών -και πιο πολύ στις μαύρες συσκευές- μάθαμε ότι ετοιμάζεται να συστήσει νέα εταιρεία αποκλειστικά για τα είδη φωτισμού που έχει, ενώ κάτι ανάλογο είχε κάνει πριν από λίγο καιρό και με τις τηλεοράσεις της.
Το σίγουρο είναι ότι η αγορά των ηλεκτρικών ειδών περνά όπως και αρκετοί άλλοι κλάδοι την χειρότερη κρίση της ιστορίας της. Έτσι, από 3,1 δισ. ευρώ το 2009, σήμερα το σύνολο της αγοράς φθάνει μόλις και μετά βίας το 1,8 δισ. ευρώ. Μικρότερη πτώση εμφανίζουν τα είδη τηλεπικοινωνιών, όπου το ύψος των πωλήσεων διαμορφώνεται σήμερα στα 846 εκατ. ευρώ, από 1,29 δισ. ευρώ το 2009, ενώ η μεγαλύτερη πτώση, όπως φαίνεται, έχει πλήξει την παραδοσιακή αγορά (των λευκών συσκευών) φθάνοντας τα 951 εκατ. ευρώ, από 1,808 δισ. ευρώ το 2009.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr