To σενάριο της νέας καμπάνιας βασίζεται πάνω σε μία κλασσικά ελληνική ιστορία, αυτή των δύο γειτονικών οικογενειών με απολύτως αντίθετο τρόπο ζωής, που ανταγωνίζονται στα πάντα αλλά συμφωνούν μόνο σε ένα: ότι η Media Markt είναι το καλύτερο κατάστημα να ψωνίζει κανείς ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές. Η μία οικογένεια, μητέρα, πατέρας και κόρη είναι οι κλασσικοί φωνακλάδες, ανοιχτόκαρδοι με αντίστοιχη στυλιστική υπογραφή στο χώρο και την εμφάνισή τους. Η άλλη οικογένεια, είναι μητέρα, πατέρας και γιος είναι χαμηλών τόνων, είρωνες, πάντα ψύχραιμοι εκτός από τη στιγμή που τους βγάζουν εκτός εαυτού οι… ανεκδιήγητοι γείτονες! Οι νέοι πρωταγωνιστές χρησιμοποιούν τα τρία διαφορετικά κανάλια αγοράς της Media Markt: 10 καταστήματα, online store και τηλεφωνική παραγγελία για να ξεπεράσουν ο ένας τον άλλο, όμως πάντα βγαίνουν και οι δύο νικητές.
Η διαφημιστική καμπάνια έχει ξεκινήσει από τις 7 Δεκεμβρίου και ξεδιπλώνεται τόσο με offline όσο και με online ενέργειες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr