Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις του Ομίλου ενισχύθηκαν κατά 28% το εννεάμηνο του 2014, στα 39,4 εκατ. ευρώ από 30,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2013, αποτέλεσμα της πολύ θετικής πορείας όλων των αγορών δραστηριότητας.
Πρωταγωνιστής στην ανάπτυξη των πωλήσεων ήταν το εξωτερικό με 95% αύξηση, αποτέλεσμα της θετικής πορείας της δραστηριότητας του Ομίλου στην Αμερική, αλλά και της ενισχυμένης απόδοσης συνολικά των αγορών ενδιαφέροντος στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, συνολική ανάπτυξη 36% παρουσίασαν οι αγορές προτεραιότητας, όπως είναι η Γερμανία, η Γαλλία, η Αγγλία, η Ισπανία, η Ρωσία και οι Σκανδιναβικές χώρες.
Παράλληλα, ανάπτυξη της τάξεως του 5% παρουσίασαν και οι πωλήσεις στην Ελλάδα, αποτυπώνοντας τα θετικά αποτελέσματα του πλάνου επικοινωνίας και προώθησης της μάρκας στο κανάλι.
Τα αναπροσαρμοσμένα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), εάν αφαιρεθεί η επίπτωση εκτάκτου κόστους αναδιοργάνωσης, ανήλθαν στα 7,6 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2014 από 6,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2013, αυξημένα κατά 21%, εξαιτίας της αύξησης των πωλήσεων και της θετικής πορείας της συνολικής δραστηριότητας του Ομίλου.
Τα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) μετά την αφαίρεση και του παραπάνω κόστους αναδιοργάνωσης παρουσίασαν αύξηση +33%, φτάνοντας στα 5,3 εκατ. ευρώ από 4,0 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2013.
Οι λειτουργικές ταμειακές ροές σταθερά θετικές διαμορφώθηκαν στα 3,4 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2014 ενώ παράλληλα επιτεύχθηκε και περαιτέρω μείωση καθαρού δανεισμού.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε -0,1εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2014 από -1,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2013, επηρεασμένα από το παραπάνω έκτακτο κόστος αναδιοργάνωσης.
Το τρίτο τρίμηνο 2014, ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, συνέχισε να καταγράφει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, ως αποτέλεσμα της παρουσίασης νέων προϊόντων, αλλά και των συντονισμένων και ιδιαίτερα αποδοτικών ενεργειών επικοινωνίας και προώθησης των στρατηγικών προϊοντικών κατηγοριών της μάρκας.
Συγκεκριμένα,
- Στην κατηγορία των μόνιμων βαφών μαλλιών, όπου η ΚΟΡΡΕΣ κατέχει την 1η θέση στο φαρμακείο ήδη από το 2001*, επικεντρώθηκε στην υλοποίηση ολοκληρωμένου πλάνου επικοινωνίας και προώθησης της καινοτομικής βαφής Argan Oil Advanced Colorant -με την αποκλειστική τεχνολογία Pigment-Lock που κλειδώνει το χρώμα-, συμπεριλαμβανομένης εντατικής τηλεοπτικής και έντυπης καμπάνιας, καθώς και ενισχυμένης προβολής στο Φαρμακείο.
- Στη φροντίδα προσώπου, ενίσχυσε το χαρτοφυλάκιό της με προϊόντα εντατικής, εξειδικευμένης δράσης ανάμεσα στα οποία και η πρώτη κρέμα CC - Άγριο Τριαντάφυλλο Colour Correcting Cream SPF30. Παράλληλα, η ΚΟΡΡΕΣ ενδυνάμωσε την κατηγορία προσώπου με στοχευμένες προωθητικές ενέργειες στο σημείο πώλησης, προβάλλοντας προσιτές, ολοκληρωμένες λύσεις περιποίησης υψηλής ποιότητας και κλινικά αποδεδειγμένης δράσης.
- Στην κατηγορία υψηλής αρωματοποιίας –η οποία είναι σε συνεχή αύξηση από το 2008 για το κανάλι του φαρμακείου– η ΚΟΡΡΕΣ παρουσίασε δύο νέους κωδικούς, προσφέροντας συνολικά μία συλλογή 10 αρωμάτων.
Όπως σημειώνεται, στο εξωτερικό, ο Όμιλος συνέχισε να επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στη Βόρεια Αμερική όπου απέκτησε απευθείας παρουσία μέσω της θυγατρικής του, καθώς και σε επιλεγμένες Ευρωπαϊκές αγορές. Επιπλέον, ο Όμιλος έχοντας προχωρήσει σε στρατηγική συμφωνία με την AVON για την παραγωγή και διανομή των προϊόντων ΚΟΡΡΕΣ στη Λατινική Αμερική, ξεκίνησε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες σε συνεργασία με την AVON, προκειμένου τα προϊόντα της να τοποθετηθούν στις συγκεκριμένες αγορές τον επόμενο χρόνο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr