Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Τον συγκεκριμένο θεσμό καθιέρωσε η Alibaba το 2009, όταν εξασφάλισε την ημερομηνία της 11ης Νοεμβρίου για να προσφέρει μεγάλες εκπτώσεις στους καταναλωτές, τόσο της κινεζικής, όσο και της παγκόσμιας αγοράς, κάτι αντίστοιχο με τις «Ψηφιακή Δευτέρα» (Cyber Monday) και «Μαύρη Παρασκευή» (Black Friday) που έχουν καθιερωθεί στις ΗΠΑ.
«Βλέπετε την απελευθέρωση της καταναλωτικής δύναμης των Κινέζων», τόνισε ο Τζο Σάι, αντιπρόεδρος της Alibaba. «Είμαστε πραγματικά μάρτυρες της ιστορίας εδώ, γιατί βλέπουμε ότι η κινεζική οικονομία μετατοπίζεται από τον δημόσιο τομέα», πρόσθεσε.