Για την Ελλάδα, οι προβλέψεις της εταιρείας είναι ότι τα περιθώρια ακόμη μεγαλύτερης διείσδυσής της στο βασικό κανάλι διανομής της τα φαρμακεία παραμένουν μεγάλα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2013 η branda Kορρές κατέγραψε αύξηση του μεριδίου αγοράς στην Ελλάδα -με ανάπτυξη σε όλες τις βασικές προϊοντικές κατηγορίες του χαρτοφυλακίου της, με πρωταγωνιστές αυτές της φροντίδας προσώπου και σώματος, αλλά και της αντιηλιακής προστασίας. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, η ΚΟΡΡΕΣ διατήρησε την κορυφαία θέση στις κατηγορίες των βαφών και του μακιγιάζ, ενώ στις κατηγορίες προϊόντων περιποίησης προσώπου και αντιηλιακών κατέγραψε σχεδόν διπλάσιο ποσοστό ανάπτυξης σε σχέση με τη συνολική αγορά στο κανάλι του φαρμακείου.
Εντωμεταξύ η Αμερική παραμένει ύψιστης σημασίας για την Κορρές, αποτελώντας τη 2η μεγαλύτερη αγορά για την εταιρεία εκτός Ελλάδος. Υπενθυμίζεται, ότι τον Ιανουάριο ίδρυσε θυγατρική εταιρεία για Β. Αμερική και Καναδά, με σκοπό να αξιοποιήσει στο έπακρο την εξαιρετική ευκαιρία που παρουσιάζει η συγκεκριμένη αγορά, καθώς με έρευνα που πραγματοποίησε η Κορρές, η branda της είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στα μεγάλα δίκτυα όπου διατίθεται -ειδικότερα στα SEPHORA- και σε σύγκριση όχι μόνο με φυσικές μάρκες καλλυντικών.
Παράλληλα, σημειώνουν πηγές της εταιρείας η νέα στρατηγική συμφωνία με την AVON για την παραγωγή και διανομή των προϊόντων ΚΟΡΡΕΣ στη Λατινική Αμερική, της δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ένα ευρύ καταναλωτικό κοινό που υιοθετεί τις αξίες και φιλοσοφία της.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr