Η LIDL, μια από τις γρηγορότερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη, πρόκειται να διαθέσει μια εκτενή, υποστηρικτική για τη χώρα γκάμα εμπορευμάτων της 2014 FIFA World Cup Brazil™, η οποία θα περιλαμβάνει ρούχα, παπούτσια, τσάντες και Fan-αξεσουάρ για κάθε ομάδα - στόχο (άνδρες, γυναίκες και παιδιά).
Η εταιρία λιανεμπορίου πρόκειται να εγκαταστήσει ειδικές γωνιές αφιερωμένες στο 2014 FIFA World Cup Brazil™ σε περισσότερα από 10.000 καταστήματα σε 26 Ευρωπαϊκές χώρες και στην Ελλάδα σε περισσότερα από 220 καταστήματα, ξεκινώντας στις 2 Ιουνίου 2014.
Μέσω του προγράμματος άδειας χρήσης η LIDL πρόκειται να διαφημίσει σημαντικά τα προϊόντα της 2014 FIFA World Cup Brazil™, φέρνοντας στα καταστήματα ενθουσιασμό για τους fan των 26 ευρωπαϊκών αγορών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr