Σύμφωνα λοιπόν με ασφαλείς και αποκλειστικές πληροφορίες του "R", η επώνυμη γαλακτοβιομηχανία άνοιξε μια νέα κατηγορία στο γιαούρτι και συγκεκριμένα προϊόν κατσικίσιο με φρούτα.
Παράγοντες του λιανεμπορίου επιβεβαιώνουν την κίνηση αυτή και συμπληρώνουν ότι η Δέλτα εδώ και καιρό είχε ετοιμάσει έρευνα αγοράς για το γιαούρτι διαπιστώνοντας τα σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης της κατηγορίας. Σε αυτή την κατεύθυνηση συμβάλλει και η επιλογή κάποιων άλλων εταιρειών να μειώσουν την παρουσία τους στο γιαούρτι, ενισχύοντας από την άλλη την ενασχόλησή τους σε άλλα πεδία της γαλακτοβιομηχανίας, όπως επί παραδείγματι στα τυροκομικά.
Σύμφωνα λοιπόν με τελευταίες πληροφορίες η Δέλτα θα βγει μαζικά με το καινούργιο προϊόν τοποθετώντας στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ 10 κωδικούς. Ήδη όπως λέγεται η τοποθέτηση έχει ξεκινήσει και ο στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί εντός του προσεχούς μήνα. Αναφορικά με την τιμή, αυτή δεν θα διαφέρει από την αντίστοιχη του στραγγιστού προϊόντος, που σήμερα κυμαίνεται στα 0,80 λεπτά το τεμάχιο.
Στελέχη τονίζουν ότι μολονότι η κατηγορία "γιαούρτι" ακολουθεί πτωτική πορεία τα τελευταία χρόνια λόγω κυρίως της οικονομικής κρίσης, είναι μία κατηγορία που τα προϊόντα ως είδη προστιθέμενης αξίας αφήνουν έσοδα στις εταιρείες. Ως εκ τούτου θα πρέπει να αναμένονται σημαντικές επιχειρηματικές εξελίξεις στο άμεσο μέλλον, καθώς και νέα προϊοντικά λανσαρίσματα.
Σημειώνεται ότι ο τζίρος της σχετικής αγοράς κυμαίνεται πέριξ των 250 εκατ. ευρώ, ενώ τις καλές εποχές προ κρίσης ξεπερνούσε και τα 270 εκατ. ευρώ.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr