Σύμφωνα με τις ίδιες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, η συγκεκριμένη εταιρεία σκοπεύει να δουλέψει με 1.500 αυτοκίνητα μικρού κυβισμού κάτω από 1.000 κυβικά. Αυτά τα αυτοκίνητα, όπως λέγεται θα νοικιάζονται για μία μόνο διαδρομή. Με το πέρας αυτής θα παραλαμβάνει το αυτοκίνητο άνθρωπος της εταιρείας. Το πλάνο της εταιρείας είναι να παραλάβει φέτος τα πρώτα 800 αυτοκίνητα και τα υπόλοιπα του χρόνου. Δεν υπάρχει κάποια πληροφόρηση για το κόμιστρο. Πάντως το κόστος της ημερήσιας χρονομίσθωσης κυμαίνεται από 30 έως 40 ευρώ. Η εταιρεία προκειμένου να ελέγχει τον στόλο των οχημάτων της θα συνδέονται με τριπλό GPS.
Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, Θύμιος Λυμπερόπουλος, τόνισε στο "R" ότι δεν γνωρίζει την σχετική επιχειρηματική κίνηση. Ωστόσο, ξεκαθάρισε ότι δεν μπορεί να δουλέψει τα οχήματά της ως taxi, καθώς παραβιάζονται οι νόμοι 4093 και 4070, σύμφωνα με τους οποίους ο οδηγός θα πρέπει να διαθέτει ΔΠΥ, συγκεκριμένα προσόντα, να είναι ασφαλισμένος στο ΙΚΑ κ.λπ. Ξεκαθάρισε, μάλιστα, ότι δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για νέα taxi στην Αττική.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr