Εκτιμάται ότι η συνολική αξία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας φθάνει σήμερα το 1,6-,8 δισ. ευρώ αντιπροσωπεύοντας το 20% περίπου -βάσει αξίας- των πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου που είναι 8 δισ. ευρώ. Εάν σε αυτό συμπεριληφθούν και τα μικρά σημεία λιανικής πώλησης τότε ο τζίρος ανέρχεται στα 12 δισ. ευρώ.
Οσον αφορά ειδικότερα στην αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, άμεση προτεραιότητα είναι να ενεργοποιηθεί μέχρι και το Σεπτέμβριο το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας. Η συγκεκριμένη επένδυση θα φθάσει τα 5 δισ. ευρώ. Επιπλέον, αναφέρει το διοικητικό στέλεχος της λιανεμπορικής αλυσίδας μέσω αυτής της πλατφόρμας θα ολοκληρωθεί η κεντρικοποίηση της υπηρεσίας «Αποστολή στο Σπίτι» στην Αττική, ενώ η συγκεκριμένη ενέργεια θα επεκταθεί και στη Θεσσαλονίκη.
Με αυτόν τον τρόπο, θα δοθεί η δυνατότητα για γρήγορες online αγορές με την ταυτόχρονη αποστολή στο σπίτι ή παραλαβή από το κατάστημα. Έτσι, ο πελάτης σημειώνει η ίδια πηγή θα «φεύγει» κερδισμένος από το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΒ, καθώς θα επιτυγχάνονται άριστες συνθήκες επιλογής, συντήρησης και μεταφοράς των προϊόντων, ακρίβεια στο χρόνο παράδοσης και άριστος προγραμματισμός των αγορών του.
Συνολικά για φέτος η εταιρεία έχει δρομολογήσει επενδύσεις της τάξεως των 73,5 εκατ. ευρώ από περίπου 36 εκατ. ευρώ που ήταν πέρυσι. Κονδύλι, που όμως εκτιμάται ότι τελικά θα είναι μεγαλύτερο, καθώς σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, η διοίκηση της εταιρείας εξετάζει στην παρούσα φάση κάποιες περιπτώσεις εξαγορών.
Αναφορικά με το πλάνο ανάπτυξης της αλυσίδας για φέτος, προβλέπεται η δημιουργία τουλάχιστον 32 νέων καταστημάτων (22 εταιρικά και 10 franchise), με ιδιαίτερη έμφαση σε πόλεις εκτός Αθηνών, κυρίως σε Βόρεια Ελλάδα και Κρήτη.
Η περυσινή χρονιά έκλεισε με κέρδη για την εταιρεία φθάνοντας τα 74 εκατ. ευρώ ενώ ο στόχος που έχει τεθεί για τον κύκλο εργασιών της είναι να έχει ξεπεράσει τα 2 δισ. ευρώ πριν το τέλος του 2015.
Η συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς
Την ίδια στιγμή, η Τράπεζα Πειραιώς σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσίασαν τη νέα σειρά καρτών ΑΒ Plus MasterCard, προσφέροντας πρόγραμμα επιβράβευσης άμεσα συνδεδεμένο με το γνωστό και ιδιαίτερα δημοφιλές πρόγραμμα πιστότητας ΑΒ Plus της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Οι κάρτες ΑΒ Plus MasterCard έχουν τεχνολογία contactless (ανέπαφων συναλλαγών) και διατίθενται σε 3 προϊόντα: χρεωστική, πιστωτική και προπληρωμένη. Με τις κάρτες ΑΒ Plus MasterCard, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, προσφέρεται πρόγραμμα επιβράβευσης διαθέσιμο σε 3 διαφορετικά προϊόντα καρτών, που δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να κερδίζουν, επιλέγοντας τον τύπο κάρτας που ταιριάζει στις ανάγκες τους.
Οι κάτοχοι χρησιμοποιώντας τις ΑΒ Plus MasterCard κερδίζουν επιπλέον πόντους ΑΒ Plus από όλες τις αγορές σε επιχειρήσεις με το σήμα της MasterCard στην Ελλάδα και το εξωτερικό και διπλάσιους πόντους στα ΑΒ Βασιλόπουλος (οι διπλοί πόντοι δεν ισχύουν για προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά ή άλλες προωθητικές ενέργειες).
Οι πόντοι που συγκεντρώνονται με τις νέες κάρτες προστίθενται στους πόντους που συλλέγονται με την κάρτα ΑΒ Plus και οι κάτοχοι κερδίζουν περισσότερες Επιταγές Έκπτωσης ΑΒ Plus αξίας €6 από τα ΑΒ Βασιλόπουλος, σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Η νέα αυτή συνεργασία μεταξύ του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς και της ΑΒ Βασιλόπουλος έχει ως στόχο την ικανοποίηση των αναγκών των κοινών πελατών –υφιστάμενων και νέων, προσφέροντας μία γκάμα καινοτόμων προϊόντων με ιδιαίτερα ελκυστικό πρόγραμμα επιβράβευσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr