Όσον αφορά τις νέες επενδύσεις, οι πληροφορίες είναι ότι θα χρησιμοποιηθούν για την αγορά νέων μηχανημάτων τελευταίας τεχνολογίας καθώς και για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, πάντα στον τομέα των ξυριστικών. Και όπως ανέφερε στο "R" διοικητικό στέλεχος της εταιρείας, ο στόχος είναι να παραμείνει παγκόσμιο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης ξυριστικών για τον όμιλο σε όλο τον κόσμο. Στο πλαίσιο αυτό, η Βιc BIOΛΕΞ δημιουργεί κάθε χρόνο 5 με 10 νέα μοντέλα ξυριστικών μηχανών, τα οποία παράγονται εξ' ολοκλήρου στην ελληνική αγορά, δοκιμάζονται από τους Έλληνες για να πάρουν στην συνέχεια το δρόμο του ταξιδιού τους σε όλο τον κόσμο.
Σε οικονομικό επίπεδο, σύμφωνα με τα στοιχεία του 2012 οι πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 151,50 εκατ. ευρώ (+2,86% σε σχέση με το 2011) και τα κέρδη προ φόρων 20,21 εκατ. ευρώ.
BIC μία παγκόσμια εταιρεία
- To 1950 Ο Marcel Bich λανσάρει το BIC® Cristal® στη Γαλλία: το 1ο υψηλής ποιότητας στυλό μπίλιας σε προσιτή τιμή
- To 1962 Δημιουργήθηκε το 1ο BiC Logo όπως το ξέρουμε σήμερα
- To 1973 γίνεται το Λανσάρισμα του πρώτου αναπτήρα Bic
- Το 1975 Λανσάρισμα του Ξυριστικού BiC: Το 1ο ξυραφάκι μιας χρήσης στον κόσμo
Κάθε δευτερόλεπτο η πολυεθνική πουλά περίπου:
- 300 Προϊόντα Γραφής
- 70 Αναπτήρες
- 130 Ξυριστικά
Κάθε Ημέρα πουλά περίπου:
- 25 εκατ. Προϊόντα Γραφής
- 6 εκατ. Αναπτήρες
- 11 εκατ. Ξυριστικά
Είναι χαρακτηριστικό, ότι πάνω από 100 δις στυλό μπίλιας έχουν πωληθεί από το 1950. 30 δις Αναπτήρες έχουν πωληθεί από την πρώτη μέρα λανσαρίσματός τους και 30 δις Ξυραφάκια BiC Classic έχουν πωληθεί από το 1975.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr