Ο λόγος για το Πάριζα και Παριζάκι Φούρνου. Το συγκεκριμένο προϊόν πριν από τα τέλη της εβδομάδας πρόκειται να τοποθετηθεί και στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, το συγκεκριμένο προϊόν που δεν έχει καμία σχέση με την πάριζα που κυκλοφορεί, καθώς είναι βραστή, έχει τρεις ημέρες προετοιμασίας και στη συνέχεια σιγοψήνεται σε φούρνο, έτσι ώστε το προϊόν να είναι πιο γευστικό και να κρατά όλα του τα αρώματα.
Ο στόχος του πρωτοποριακού αυτού προϊόντος είναι να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή, που ακόμη και στο πρόσφατο παρελθόν έχει κτυπηθεί από διάφορα διατροφικά σκάνδαλα.
Σημειώνεται ότι την τελευταία πενταετία, η πάριζα έχει απωλέσει το 35% των καταναλωτών που το επέλεγαν.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr