Η τράπεζα συμμετείχε φέτος για πρώτη φορά στον διαγωνισμό και κέρδισε το βραβείο «Best Consumer Internet Bank» για την Ελλάδα.
Η επιλογή των νικητών για την κατηγορία Best Consumer Internet Bank έγινε με βάση τα παρακάτω κριτήρια:
·τη στρατηγική προσέλκυσης και εξυπηρέτησης των online πελατών της Τράπεζας,
·την ικανότητα της Τράπεζας να προτρέπει με επιτυχία τους πελάτες να αξιοποιούν τις online προσφορές,
·τον ρυθμό αύξησης των online πελατών,
·το εύρος των προσφερόμενων προϊόντων,
·τα οφέλη που αποκομίζει ο πελάτης από την ανάπτυξη νέων online υπηρεσιών,
·τον σχεδιασμό του διαδικτυακού τόπου και την λειτουργικότητα που αυτός προσφέρει.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το βραβείο αυτό έρχεται να επιβραβεύσει με τον καλύτερο τρόπο τα έργα στο Internet που ολοκληρώθηκαν και προωθήθηκαν αποτελεσματικά μέσα στο 2005, όπως ο συνολικός επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας της Τράπεζας, οι νέες λειτουργίες που προστέθηκαν στο Citibank Online και οι νέες Online Αιτήσεις για μια σειρά προϊόντων, όπως τα προσωπικά δάνεια.
Υπενθυμίζεται ότι μέσω του Citibank Online ο πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά συναλλαγών, όπως μεταφορές χρημάτων, πληρωμές καρτών, πληρωμές λογαριασμών, αλλά και να ενημερωθεί για τα υπόλοιπα και τις κινήσεις των λογαριασμών τουπάντα με υψηλά επίπεδα ασφάλειας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr