Οι πωλήσεις στην καλωδιακή τηλεόραση κατόρθωσαν μάλιστα να εξαλείψουν τις ζημιές που συνεχίζει να δημιουργεί στον όμιλο η AΟL.
Ο συνολικός τζίρος της Time Warner αυξήθηκε κατά 1,2% στα 10,7 δις. δολ. στο τρίμηνο και τα κέρδη, εάν αφαιρεθούν κάποια εφάπαξ έξοδα, ανήλθαν σε 20 σεντς ανά μετοχή ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για 19 σεντς. Πέρσι το αντίστοιχο τρίμηνο, η TimeWarner παρουσίασε ζημιές 409 εκατ. δολ. ή 9 σεντς ανά μετοχή, καθώς είχαν αυξηθεί σημαντικά τα έξοδα της από μία δικαστική διένεξη με μετόχους.
Εκπληξη προκάλεσε, πάντως, ο τζίρος της ΑΟL, που έφθασε τα 2,05 δισ. δολ. έναντι 1,92 δισ. που ανέμεναν οι αναλυτές. Βέβαια και πάλι είναι χαμηλότερος κατά 2,4% στο τρίμηνο ενώ στο ίδιο διάστημα η εταιρεία έχασε 976.000 πελάτες.
Για τον λόγο αυτόν η διοίκηση του ομίλου φέρεται αποφασισμένη να προχωρήσει στη δωρεάν παροχή υπηρεσιών ιντερνετ και αποστολής ηλεκτρονικών μηνυμάτων, μήπως αφού έχασε τους συνδρομητές της και θα χάσει και το αντίτιμο της συνδρομής, κερδίσει περισσότερες online διαφημίσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr