Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Σε ότι αφορά τις επιμέρους δραστηριότητές της, στον κλάδο Ασφάλισης Αυτοκινήτων η Allianz Ελλάδος ενίσχυσε στο πρώτο εξάμηνο του 2011 κατά 14,3% την παραγωγή της σε σύγκριση πάντα με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα και κατά 9,1% συνολικά τις Γενικές Ασφαλίσεις, ενώ οι Ασφαλίσεις Ζωής εμφάνισαν πτώση κατά 5,1% κυρίως λόγω της κάμψης που παρουσίασαν οι ομαδικές ασφαλίσεις, αλλά και τα επενδυτικά αποταμιευτικά προγράμματα, επηρεασμένα και τα δύο από το γενικότερο οικονομικό κλίμα.
Η παραγωγή ασφαλίστρων συνολικά στις Γενικές Ασφαλίσεις έφθασε τα 63,7 εκατ. ευρώ, ενώ ειδικότερα από τη δραστηριότητα στον κλάδο Ασφάλισης Αυτοκινήτων τα καθαρά κέρδη της ανήλθαν σε 4,6 εκατ. ευρώ. Στη θετική αυτή εξέλιξη καθοριστικά λειτούργησε η διαμόρφωση του δείκτη Combined Ratio στο 88,1%, με το δείκτη Ζημιών να ανέρχεται στο 56,7% και τον αντίστοιχο Δείκτη Εξόδων στο 31,4%.
Επίσης, ο Δείκτης Αποθεματοποίησης του κλάδου Αυτοκινήτων έφθασε στο 163,9% ως ποσοστό επί των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων, από 175,7% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και ο Δείκτης Αποθεματοποίησης Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτου διαμορφώθηκε στο 227,7% από 261,7%, πέρυσι το αντίστοιχο διάστημα.
Στις Ασφαλίσεις Ζωής, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2011 η Allianz Ελλάδος κατέγραψε θετικές επιδόσεις, με την παραγωγή ασφαλίστρων να διαμορφώνεται στα 56,7 εκατ. ευρώ. Η παραγωγή σε προϊόντα Σύνταξης και Αποταμίευσης αυξήθηκε κατά 4,7%, ενώ η παραγωγή σε προϊόντα υγείας κινήθηκε στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος & CEO της Allianz Ελλάδος, κ. Πέτρος Παπανικολάου, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στις γενικότερες εξελίξεις της ασφαλιστικής αγοράς. "Οι νομοθετικές παρεμβάσεις που δρομολογούνται από την πολιτεία πρέπει επιτέλους να δώσουν λύση σε χρόνια θέματα που ταλαιπωρούν την αγορά μας. Θέματα όπως τα ανασφάλιστα οχήματα, η οριοθέτηση των απαιτήσεων έναντι του Επικουρικού Κεφαλαίου στον κλάδο αυτοκινήτων, το υπερβολικά υψηλό κόστος υπηρεσιών υγείας, το ιδιαίτερα υψηλό τεχνικό επιτόκιο που ακόμη και σήμερα χρησιμοποιείται στα προϊόντα ζωής σε αντίθεση με τα ισχύοντα σε όλη την Ευρωζώνη, ακόμη και η παντελής απουσία φορολογικών κινήτρων για τις ιδιωτικές συντάξεις, αποτελούν αγκάθια στην ανάπτυξη της αγοράς και αναστέλλουν την αναπτυξιακή προοπτική του κλάδου. Η Πολιτεία οφείλει να δει επιτέλους τον ουσιαστικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης και να τον αναδείξει μεριμνώντας συγχρόνως, ολοκληρωμένα, συγκροτημένα και όχι αποσπασματικά, για την προστασία του τελικού καταναλωτή" είπε ο κ.Παπανικολάου.