Τα καθαρά κέρδη προ φόρων μειωμένα κατά 56% ανήλθαν το 9μηνο σε Ευρώ 6,3 εκατ., έναντι Ευρώ 14,4 εκατ. των αντίστοιχων κερδών του 9μήνου του 2009, διαμορφώνοντας το δείκτη Κέρδη προ Φόρων / Πωλήσεις σε 8,37%, έναντι 14,17% αυτού του αντίστοιχου διαστήματος του 2009. Τα καθαρά μετά από φόρους και Δικαιώματα Μειοψηφίας Κέρδη του Ομίλου, επιβαρυμένα και από την έκτακτη εισφορά (Ευρώ 1,41 εκατ.)
Παρά τον σαφή εξαγωγικό προσανατολισμό της F.G. EUROPE A.E., είναι εμφανής ο επηρεασμός των επιπτώσεων της κρίσης στην εσωτερική αγορά στις πωλήσεις των διαρκών καταναλωτικών αγαθών οι οποίες ανήλθαν συνολικά το 9μηνο σε Ευρώ 71,59 εκατ. έναντι Ευρώ 94,18 εκατ. του 9μήνου του 2009, μειωμένες κατά 24%. Οι πωλήσεις των κλιματιστικών μειωμένες επίσης κατά 24% ανήλθαν το 9μηνο σε Ευρώ 65,48 εκατ., έναντι πωλήσεων Ευρώ 85,97 εκατ. του 9μήνου του 2009. Η σημαντική κατά 34% αύξηση των εξαγωγών, δεν αντιστάθμισε την κατά 57% πτώση των πωλήσεων στην εσωτερική αγορά, η οποία πλήττεται ιδιαίτερα λόγω της οικονομικής κρίσης. Τα Λειτουργικά κέρδη (EBITDA), ανήλθαν σε Ευρώ 7,59 εκατ. έναντι Ευρώ 16,47 εκατ. αυτών του αντίστοιχου 9μήνου του 2009, μειωμένα κατά 53,9%, διαμορφώνοντας το δείκτη EBITDA σε 10,6%, έναντι 16,7% αυτού του 9μήνου του 2009. Οι συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας ανήλθαν το 9μηνο σε Ευρώ 74,96 εκατ. έναντι Ευρώ 84,60 εκατ. αυτών της 30/9/2009, μειωμένες κατά 11,4%, διαμορφώνοντας τη σχέση ξένων προς ίδια κεφάλαια την 30/9/2010 σε 2,4 φορές. Αύξηση κατά 27,5% σημείωσαν τα έσοδα του Ομίλου από την ενέργεια, ανερχόμενα την 30/9/2010 σε Ευρώ 3,72 εκατ. έναντι Ευρώ 2,92 εκατ. αυτών του 9μήνου του 2009.
Οι πωλήσεις των κλιματιστικών ανήλθαν το 9μηνο σε Ευρώ 65,48 εκατ. έναντι Ευρώ 85,97 εκατ. αυτών του 9μήνου του 2009. Σημαντική αύξηση (34%) σημείωσαν οι εξαγωγές κλιματιστικών στο 9μηνο ανερχόμενες σε Ευρώ 42,01 εκατ. έναντι Ευρώ 31,25 εκατ. αυτών του 9μήνου του 2009. Οι πωλήσεις στην εσωτερική αγορά, σαφώς επηρεασμένες από την κρίση, ανήλθαν σε Ευρώ 23,47 εκατ. έναντι πωλήσεων Ευρώ 54,71 εκατ. του 9μήνου του 2009. Οι πωλήσεις των λευκών συσκευών ESKIMO και SHARP, ανήλθαν σε Ευρώ 2,77 εκατ., έναντι πωλήσεων Ευρώ 4,70 εκατ. του 9μήνου του 2009, μειωμένες κατά 41%. Οι πωλήσεις των Consumer Electronics (μαύρων συσκευών) της SHARP ανήλθαν το 9μηνο σε Ευρώ 3,34 εκατ. έναντι πωλήσεων Ευρώ 3,51 εκατ. του 9μήνου του 2009, σημειώνοντας μικρή σε σχέση με το σύνολο της αγοράς πτώση, μόλις 5%. Οι πωλήσεις της κινητής τηλεφωνίας, μειωμένες κατά 95% συρρικνώθηκαν πλέον σε Ευρώ 0,22 εκατ. έναντι Ευρώ 4,18 εκατ. αντίστοιχων πωλήσεων το 9μηνο του 2009. Η σημειωθείσα μείωση στις πωλήσεις των διαρκών καταναλωτικών αγαθών, σε συνδυασμό με τη σημαντική επιβάρυνση των αποτελεσμάτων λόγω της έκτακτης εισφοράς (Ευρώ 1,36 εκατ. ) είχαν ως αποτέλεσμα τα καθαρά μετά από φόρους κέρδη, να διαμορφωθούν στο 9μηνο σε Ευρώ 3,40 εκατ. έναντι Ευρώ 10,63 εκατ. των αντίστοιχων του 2009, μειωμένα κατά 68%. Το αποτέλεσμα αυτό λαμβανομένων υπόψη των συνθηκών της αγοράς, κρίνεται απόλυτα θετικό. Σε επίπεδο Ομίλου : Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν το 9μηνο σε Ευρώ 75,65 εκατ. έναντι πωλήσεων Ευρώ 101,56 εκατ. του 9μήνου του 2009, μειωμένες κατά 25,5%. Τα μικτά κέρδη του Ομίλου το 9μηνο, ανήλθαν σε Ευρώ 21,94 εκατ. έναντι Ευρώ 31,38 εκατ. αυτών του αντίστοιχου διαστήματος του 2009, μειωμένα κατά 30% λόγω κυρίως της μείωσης των πωλήσεων των διαρκών καταναλωτικών αγαθών από τη μητρική εταιρεία. Ο Συντελεστής Μικτού Κέρδους διαμορφώθηκε σε 29% έναντι 30,9% αυτού του αντίστοιχου 9μήνου του 2009, μειωμένος κατά 1,9 μονάδα λόγω κυρίως της πολιτικής εκπτώσεων και προσφορών που εφάρμοσε η μητρική εταιρεία για την προώθηση των πωλήσεών της στην ιδιαίτερα πληττόμενη από την κρίση εσωτερική αγορά. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (ΕBITDA), μειωμένα κατά 47,5%, ανήλθαν σε Ευρώ 9,6 εκατ. έναντι Ευρώ 18,2 εκατ. αυτών του 9μήνου του 2009. Ο δείκτης EBITDA διαμορφώθηκε σε 12,6% έναντι 17,9% αυτού του 9μήνου του 2009, μειωμένος κατά 7,3 μονάδες. Τα έξοδα Διοίκησης – Διάθεσης – Λοιπά, ανήλθαν συνολικά το 9μηνο σε Ευρώ 14,2 εκατ., έναντι Ευρώ 16,3 εκατ. αυτών του 9μήνου του 2009, σημαντικά μειωμένα κατά 12,7%, λόγω κυρίως της μείωσης των εξόδων διάθεσης της μητρικής εταιρείας. Παρά τη σημειωθείσα μείωση των γενικών εξόδων, η μείωση των συνολικών πωλήσεων διαμόρφωσε το δείκτη Γενικά Έξοδα / Πωλήσεις στο 9μηνο σε 18,7%, έναντι 16% του αντίστοιχου δείκτη του 9μήνου του 2009. Τo χρηματοοικονομικό αποτέλεσμα του 9μήνου για τον Όμιλο, ποσού Ευρώ (2,04) εκατ., εμφανίζεται αυξημένο έναντι του αντίστοιχου του 9μήνου του 2009 (Ευρώ 1,3 εκατ.), παρά τη σημαντική μείωση των επιβαρύνσεων από τόκους (Ευρώ 1,9 εκατ. έναντι Ευρώ 3,4 εκατ. αυτών του 9μήνου του 2009), λόγω κυρίως της επιβάρυνσης των χρηματοοικονομικών εξόδων από τις χρεωστικές συναλλαγματικές διαφορές. Οι συνολικές υποχρεώσεις του Ομίλου μειωμένες κατά 20,6%, περιορίσθηκαν την 30/9/2010 σε Ευρώ 103,7 εκατ., έναντι Ευρώ 130,6 εκατ. αυτών της 31/12/2009. Η μείωση των συνολικών υποχρεώσεων του Ομίλου οφείλεται κυρίως στη μείωση των εμπορικών και λοιπών υποχρεώσεων τόσο της Μητρικής Εταιρείας όσο και των λοιπών εταιρειών του Ομίλου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr