Η πιο επικίνδυνη χρονιά θα είναι το 2011, επισημαίνουν οι Γερμανοί αναλυτές, καθώς είναι προγραμματισμένες παραδόσεις 126 πλοίων, συνολικού τονάζ 12 εκατ. dwt που αντιστοιχεί στο 41% των συνολικών παραγγελιών.
Η DVB επισημαίνει ότι οι ακυρώσεις δεν μπορούν να αποτελέσουν ισχυρό κριτήριο για υπολογισμούς, γιατί δεν υπάρχει διαφάνεια ούτε από πλευράς πλοιοκτητών, ούτε από πλευράς ναυπηγείων.
Μέχρι το 2011, εκτιμάται ότι θα πέσουν στην αγορά 420 πλοία, ενώ έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι φέτος παραγγέλθηκαν 18 μικρά capesize. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μικρά capesize συντηρούν το 60% των μεταφορών άνθρακα πλέον, καθώς τα μεγαλύτερα capes καλύπτουν πια τα σιδηρομεταλλεύματα.
Πάντως, τα μικρά capes ενδεχομένως να είναι σε καλύτερη μοίρα απ ότι τα μεγαλύτερα, σύμφωνα με την DVB.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr