Η Ελλάδα παραμένει ακόμη αρκετά πίσω στο θέμα της επαγγελματικής εκπαίδευσης, σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές αγορές όπως της Μεγάλης Βρετανίας, όπου, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, περίπου το 80% των επιχειρήσεων διαθέτει ξεχωριστό προϋπολογισμό για εκπαίδευση των στελεχών τους. Αυτό αναφέρθηκε σήμερα σε συνέντευξη τύπου της KPMG, με αφορμή ανάλυση της εταιρείας στο συγκεκριμένο θέμα.
Ειδικότερα, στην ελληνική αγορά υπάρχουν επιχειρήσεις δυο ταχυτήτων. Από τη μια, επιχειρήσεις που δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην εκπαίδευση και δαπανούν σημαντικά ποσά για την ανάπτυξη των στελεχών τους. Αυτές οι εταιρείες είναι συνήθως θυγατρικές γνωστών πολυεθνικών εταιρειών και πετυχημένες ελληνικές εταιρείες. Συγκεκριμένα, από το 2002, σύμφωνα με τα στοιχεία της KPMG, έχει σημειωθεί αύξηση της τάξης του 30% σε ετήσια βάση στα ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια. Στον αντίποδα, υπάρχουν αρκετές επιχειρήσεις που ασχολούνται με την επαγγελματική εκπαίδευση, σε λιγότερο συστηματική και οργανωμένη βάση. Από όλες εκείνες τις εταιρείες που η KPMG εκτιμά πως θα έπρεπε να έχουν θέση διευθυντή ή υπεύθυνου εκπαίδευσης, έχουν τελικά μόνο το 50%. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις ο διευθυντής ανθρώπινου δυναμικού, όταν υπάρχει αυτή η θέση, έχει αναλάβει ανάμεσα στις άλλες αρμοδιότητες του και τα θέματα εκπαίδευσης. Τέλος, σύμφωνα με την αναλύση της KPMG, σημείωνεται ότι οι κλάδοι της αγοράς οι οποίοι επενδύουν περισσότερα κονδύλια για την εκπαίδευση είναι ο τραπεζικός, ο φαρμακευτικός, ο κλάδος των καταναλωτικών προϊόντων και ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών ευρύτερα, ενώ λιγότερη έμφαση στο κομμάτι της εκπαίδευσης δίνουν οι εταιρείες λιανικού εμπορίου και οι ασφαλιστικές.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr