Στην περαιτέρω ενδυνάμωση της σημερινής της θέσης στην ελληνική αγορά αλλά και στην επέκταση σε νέους τομείς, όπου μέχρι τώρα δεν είχε ισχυρή παρουσία, αποσκοπώντας στην κατάκτηση της πρώτης θέσης στη συνολική αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων στην Ελλάδα, στοχεύει η Friesland, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια γεύματος με δημοσιογράφους.
Όσον αφορά τις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας, όπως τις παρουσίασε ο κ. Σιαμπάνης, αυτές είναι: A. Αγορά λευκού γάλακτος: Κύριος στόχος είναι η διατήρηση και ενίσχυση της ηγετικής θέσης, με έμφαση στις κατηγορίες του εβαπορέ και των γαλάτων υψηλής παστερίωσης. Το ΝΟΥΝΟΥ κατέχει το 65% της αγοράς γάλακτος εβαπορέ, ενώ η Friesland σκοπεύει να συνεχίσει να επενδύει στην κατηγορία αυτή μέσω της ανάπτυξης νέων προϊόντων ή/και καινοτομιών. Στην αγορά του γάλακτος υψηλής παστερίωσης, η εταιρεία στοχεύει στη διατήρηση της πρώτης θέσης, παρά τον έντονο ανταγωνισμό μετά την είσοδο όλων των ανταγωνιστών της στην κατηγορία. Τέλος, έχει τα μάτια της ανοιχτά για τυχόν ευκαιρίες κερδοφόρας δραστηριοποίησης στην αγορά του παστεριωμένου γάλακτος. B. Γιαούρτια: Τα γιαούρτια ΝΟΥΝΟΥ λανσαρίστηκαν πριν από ένα χρόνο στην ελληνική αγορά και σήμερα κατέχουν μερίδιο πάνω από 10% της συνολικής αγοράς βιομηχανικού γιαουρτιού. Η εταιρεία προγραμματίζει να επεκτείνει τη γκάμα της, λανσάροντας νέα προϊόντα στους επόμενους μήνες. Στόχος της είναι η κατάκτηση μεριδίου 15% της συνολικής αγοράς το 2006 και 20% μέχρι το τέλος του 2007. Παράλληλα, προετοιμάζει την έναρξη εξαγωγών μέσα στους επόμενους μήνες ελληνικών γιαουρτιών ΝΟΥΝΟΥ, τόσο στην Κύπρο, όσο και στην Ολλανδία, αξιοποιώντας το ισχυρό δίκτυο της μητρικής εταιρείας. C. Βρεφικές & παιδικές τροφές: Στόχος είναι η διατήρηση της ισχυρής ηγετικής θέσης στις παιδικές κρέμες και η περαιτέρω αύξηση των μεριδίων στα βρεφικά γάλατα, με μοχλό την εξειδίκευσή παγκοσμίως στην ανάπτυξη ειδικών τροφών για τις ανάγκες των βρεφών από την πρώτη κιόλας μέρα της ζωής τους. D. Τυριά: Το τυρί αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της αγοράς γαλακτοκομικών στην Ελλάδα και αποτελεί πεδίο μεγάλου ενδιαφέροντος για τη Friesland. Στα πλάνα της εταιρείας περιλαμβάνεται η εντονότερη δραστηριοποίησή στην ελληνική αγορά τυροκομικών στο άμεσο μέλλον, κατ’ αρχήν με τη διεύρυνση της γκάμας ολλανδικών τυριών. Αξίζει να αναφερθεί ότι η μητρική εταιρεία συλλέγει και επεξεργάζεται 5,2 εκατ. τόνους γάλα ετησίως, το μισό από το οποίο χρησιμοποιείται για την παραγωγή μεγάλης ποικιλίας τυριών, κατέχοντας ηγετική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr