Αναλυτικότερα οι Έλληνες εφοπλιστές, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied, έχουν επενδύσει 1,7 δισ. για την αγορά φορτηγών πλοίων, 535,5 εκατ. δολάρια για την αγορά δεξαμενόπλοιων, 52,3 εκατ δολάρια για την αγορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 3,7 εκατ. δολάρια για την αγορά ενός πλοίου ψυγείου.
Η Κίνα το ίδιο διάστημα έχει δαπανήσει συνολικά 1,7 δισ. δολάρια. Ειδικότερα, δαπανήθηκαν 1,6 δισ. δολάρια για την αγορά φορτηγών πλοίων, 67,5 εκατ .δολάρια. για την αγορά δεξαμενόπλοιων και 42,5 εκατ δολάρια για την αγορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Στην τρίτη θέση και σε μεγάλη απόσταση από τους δυο πρώτους ανέβηκαν οι Νορβηγοί εφοπλιστές οι οποίοι έχουν δαπανήσει ι για αγορές πλοίων 558,9 εκατ. δολάρια και ακολουθούν η Λιβύη με 519,5 εκατ. δολάρια και η Ιαπωνία με 322,3 εκατ. δολάρια.
Να σημειωθεί ότι το 2008 οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες δαπάνησαν 8 δισ. δολάρια για την απόκτηση 197 μεταχειρισμένων πλοίων, έστω και αν κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριών μηνών οι αγορές ήταν μετρημένες στα δάκτυλα των δύο χεριών, εξαιτίας της γενικότερης επενδυτικής απραξίας των εφοπλιστών που προκάλεσε η μεγάλη κρίση στη ναυτιλία, ενώ το 2007 οι Έλληνες πλοιοκτήτες είχαν αγοράσει 445 πλοία, η αξία των οποίων άγγιζε τα 17 δισ. δολάρια.
Πηγή The Sea Nation
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr