Για τους αναλυτές της Gibbsons είναι ανησυχητικό ότι παρά το γεγονός ότι μέχρι τώρα μέσα στον Αύγουστο, έχουν κλειστεί δουλειές για 100 VLCC, οι νάυλοι εξακολουθούν να παραπαίουν σε χαμηλά επίπεδα.
Τα επίπεδα για ταξίδια προς Δυσμάς παραμένουν στα WS 27 ενώ προς Ανατολάς στα WS 40. Την κατάσταση έρχεται να επιδεινώσουν και οι αυξημένες τιμές των καυσίμων.
Όσον αφορά τα suemax, τα φορτία από Δ. Αφρική προς τη Δύση κυμαίνονται μεταξύ WS 42-42,5 ενώ προς Μεσόγειο στα WS 40. Στα aframax, στη Μεσόγειο οι ναύλοι κάπως έχουν ανακάμψει στα WS 70, ενώ στην Καραϊβική οι ναύλοι κυμαίνονται μεταξύ WS 62-62.5.
Τέλος για φορτία της Βόρειας Θάλασσας το WS ενισχύθηκε στα 70, από 62,5. Ωστόσο, τα ναύλα επ ουδενί δεν καλύπτουν τα έξοδα των πλοίων και όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται στην έκθεση της Gibbsons, «δεν χρειάζεται MBA από το Harvard για να καταλάβει κανείς ότι η παρούσα κατάσταση στην αγορά δεν μπορεί να συνεχιστεί».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr