Επίσης, η Fairport Shipping πούλησε για διάλυση το φορτηγό πλοίο Volissos Power σε διαλυτές του Μπαγκλαντές, ενώ επίσης στο Μπαγκλαντές πουλήθηκε για scrap το Golden Key της Pentulum Shipping.
Δύο multi-purpose, το Captain P. και το Crimmitschao πουλήθηκαν από την Oceanmaris σε διαλυτήρια της Ινδία, ενώ επίσης σε Ινδούς κατέληξε το multi-purpose Pioneer trader της Marachart Shipping.
Σε διαλυτήρια της Ινδίας οδηγήθηκαν επίσης δύο ψυγεία, το Crystal Lilly και Crystal Orchid από τη Lagoa Shipping, ενώ προς διάλυση οδηγήθηκε και το κοντέινερ Gem της Costamare.
Όσον αφορά τις ναυπηγήσεις, σύμφωνα με στοιχεία της WebberSeas, με ορίζοντα παράδοσης το 2014, έχουν παραγγελθεί παγκοσμίως 200 VLCC, 150 suezmax, 180 aframax, 92 panamax, 456 product carriers MR και 412 product carriers χημικά handysize.
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p> </o:p>
Όσον αφορά τα φορτηγά, έχουν παραγγελθεί 806 capesize, 517 post-panamax, 217 panamax, 910 supramax και 874 handysize. H συντριπτική πλειοψηφία τους θα παραδοθεί ως το 2011.
<o:p> </o:p>
Επίσης, σύμφωνα με τους Barry Rogliano, για τον ίδιο χρονικό ορίζοντα έχουν παραδοθεί 1015 κοντέινερ, 294 ro-ro, 63 ferry και 13 ψυγεία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr