Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Στο τέταρτο τρίμηνο του 2008 είχε καταγραφεί πτώση της τάξεως του 9%. Συνολικά, οι διαφημιστικές δαπάνες υποχώρησαν στα 30,2 δις. δολάρια, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη πτώση από το 2000 οπότε και ξεκίνησε η αναμέτρηση των στοιχείων από το TNS.
Πιο συγκεκριμένα, στις διαφημιστικές δαπάνες του κρατικών ραδιοφωνικών σταθμών υποχώρησαν κατά 32%, ενώ μείωση 29% κατέγραψαν στις εφημερίδες και 28% στην τηλεόραση.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, πτώση της διαφημιστικής δαπάνης κατά 12% στο πρώτο τετράμηνο καταγράφηκε και από τη Nielsen Media.