Πέρσι η εταιρεία είχε σημειώσει κέρδη 54 σεντς ανά μετοχή. Στα τέλη Μαρτίου οι δανειακές υποχρεώσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 474 εκατ. δολάρια, ενώ μπορεί ακόμη να σηκώσει άλλα 246 εκατ. δολάρια.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ιωάννης Λαζαρίδης, ανακοίνωσε ότι τα πλοία της εταιρείας είναι χρονοναυλωμένα κατά 100% για το 2009 και κατά 67% για το 2010, ενώ πολλά από τα ναυλοσύμφωνα της εταιρείας ανανεώθηκαν σε ναύλα υψηλότερα των προηγούμενων.
Τέλος, είπε ότι δεν είναι ορατά σημάδια ανάκαμψης στη διεθνή οικονομία και στις διεθνείς χρηματαγορές, είναι πολύ δύσκολο να γίνουν προβλέψεις, και αναμένει περαιτέρω επιδείνωση στον κλάδο των δεξαμενοπλοίων σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα.
Και τα 18 πλοία της εταιρείας είναι ναυλωμένα σε πρώτης τάξεως ναυλωτές μεταξύ των οποίων η BP, η Morgan Stanley και η Shell.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr