Ο οίκος επισημαίνει ότι τα φορτία Απριλίου από Μέση Ανατολή είναι τα ίδια με του Μαρτίου και φυσικά δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν το προσφερόμενο τονάζ.
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθεί να βρίσκεται και η αγορά των Suezmax στα WS 60 για την Ευρώπη, αλλά στο WS 47.5 για Δυτική Αφρική, ενώ σε υποχώρηση βρίσκονται και οι ναύλοι των Aframax στη Βόρεια Θάλασσα, Μεσόγειο και Καραϊβική, αλλά εκεί παρατηρήθηκε υποτονικότητα, λόγω και των πασχαλινών διακοπών.
«Πρόκειται για τους χαμηλότερους ναύλους των τελευταίων 11 ετών», επισημαίνει η Frontline. «Τα VLCC κερδίζουν 4.335 δολάρια την ημέρα, μετά τα έξοδα καυσίμων, την ώρα που χρειάζονται 12.000 δολάρια ως κόστος διαχείρισης, ενώ το συνολικό κόστος μαζί με τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις φτάνει τα 32.100 δολάρια την ημέρα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr